برگزاری ۱۳۹۶ برنامه در هفته بسیج/همایش۲۴ هزار نفری بسیجیان در کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، با بیان اینکه در استان هزار و ۳۹۶ برنامه در قالب ۶۳ عنوان و اجرای نمودن ۹۶ برنامه شاخص استانی و شهرستانی در هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۵۰۰ فقره جهیزه، همایش بزرگ عشایری، جشن ولادت حضرت زینب و روز پرستار قبل از هفته بسیج شروع برنامه ها را ساماندهی کردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به اینکه بسیج به اندازه انقلاب اسلامی وسعت دارد، اظهار کرد: امروز موفقیت های انقلاب اسلامی و اقداماتی که در حوزه جهانی شکل گرفته حاصل دستاوردهای عظیم بسیج در طول ۴۵ سال دوران مبارزه و مقاومت در برابر دنیای استکبار دارد.

وی زیبنده ترین سند بسیج را دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: مردم ما در جای جای کشور اسلامی به فرمان امام لبیک گفتند و حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، ضمن خداقوت به همه مجاهدان و بسیجیان در طول دوران انقلاب اسلامی، بیان کرد: در هر جای که نظام جمهوری اسلامی ایران پیشرفتی داشته مدیون وجود پر رنگ و پر رونق بسیج بوده اند.

سردار گشتاسبی ذکر کرد: مردم کردستان همیشه برای دفاع از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته اند و امروز نیز در تجمع سراسری حمایت از مردم مقتدر و مظلوم غزه حضور خود را در راهپیمایی نشان دادند و این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به تشریح برنامه هفته بسیح پرداخت و عنوان کرد: امسال رویکرد برنامه های هفته بسیج با سه محور جهادتبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت و با کلید واژه بسیج، امید ملت ایران خواهد بود، کار خود را آغار می کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، با بیان اینکه در استان هزار و ۳۹۶ برنامه در قالب ۶۳ عنوان و اجرای نمودن ۹۶ برنامه شاخص استانی و شهرستانی در هفته بسیج برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۵۰۰ فقره جهیزه، همایش بزرگ عشایری، جشن ولادت حضرت زینب و روز پرستار قبل از هفته بسیج شروع برنامه ها را ساماندهی کردیم.

سردار گشتاسبی اهم برنامه های هفته بسیج را شامل برگزاری ۸۸ یاداوره شهدا، افتتاح پروژه های متعدد محرومیت زایی در راستای عملیاتی کردن نهضت امید آفرینی و جهاد خدمت، نشست های تبیین متعدد برای اقشار مختلف نوجوانان و جوانان در محیط های دانش آموزی و دانشجویی با حضور اساتید و فرهنگیان و نخبگان و اساتید برتری کشور، دیدار با نخبگان، ورزشکاران، جانبازان و خانواده شهدا، جشنواره گلریزان آزادی زندانیان، برگزاری پیاده روی خانواده ها در سراسر کشور، نشست شعرا و محافل شعر، گردهمای بزرگ بسیجیان در سراسر کشور، جلسه با ماموستاها، همایش بسیجیان در قالب رزمایش اقتدار (۲۴ هزار نفر از بسیجیان) و همایش سراسری دختران حاج قاسم به صورت کشوری از برنامه های هفته بسیج است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1838395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =