اعزامی کاروان‌های راهیان نور ٢ برابر شد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه گفت: امسال اعزامی های کاروان‌های راهیان نور نسبت به سال گذشته ٢ برابر شده است. 

غلامعلی یاربیگی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: اردوی راهیان نور در مرحله نخست از ١۵ آبان ماه آغاز شده و از نواحی سه گانه یک، ٢ و سه آموزش و پرورش هر کدام، یک کاروان اعزام شدند.

وی افزود: ماهیدشت یک کاروان به صورت جداگانه دارد و در سال جاری تا کنون ۶ کاروان دانش‌آموزان دختر اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: سه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دیگر نیز در روزهای شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده اعزام می‌شوند.

این مقام مسئول اذعان کرد: در مجموع یک هزار و ٨٠٠ نفر دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی غرب در اردوهای یک روزه اعزام می‌شوند.

وی گفت: دانش‌آموزان پسر نیز اسفند ماه ٩ کاروان اعزامی دارند و در مجموع یک هزار و ٨٠٠ دانش‌آموز پسر نیز به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ثبت‌نام و شرکت در اردوی راهیان نور دانش‌آموزی گزینشی نیست و تمام متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی تشریح کرد: در صورت درخواست بیشتر دانش‌آموزان، افزایش ظرفیت داریم و اعزام به جنوب هم در اسفند ماه برای دانش‌آموزان انجام می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: اعزامی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی امسال نسبت به سال گذشته ٢ برابر بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: اردوی راهیان پیشرفت هم هنگام برپایی نمایشگاه هوا و فضا بود و از هر سه ناحیه آموزش و پرورش هفت هزار و ٢٠٠ نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1842924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =