افتتاح نخستین انجمن مد و لباس استان لرستان در خرم آباد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از فعالان حوزه مد و لباس استان نخستین انجمن مد و لباس لرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،نخستین انجمن مد و لباس لرستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از فعالان حوزه مد و لباس استان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد افتتاح شد.

اعظم روانشاد در آئین افتتاح این انجمن با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: انجمن مد و لباس استان وظیفه برنامه‌ریزی، راهبری و اجرای مد و لباس را دارد و محلی برای فعالان و طراحان حوزه مد و لباس استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه مد و لباس در استان وجود دارد، افزود: با توجه به همکاری مناسب دستگاه‌های مختلف و لزوم فعالیت‌های متمرکز در این زمینه، انجمن مد و لباس در استان راه‌اندازی شد.

وی فراهم کردن زمینه‌های رشد و توسعه، حمایت از سبک پوشش اسلامی ایرانی و پوشش عفیفانه را از جمله اهداف این انجمن برشمرد و افزود: حمایت از هنرمندان و گروه‌های فعال در حوزه طراحی و مد و لباس، ایجاد بانک اطلاعاتی طراحان مد و لباس استان ارتقای سطح آگاهی، دانش و بینش عمومی در زمینه سبک پوشش اسلامی و ترویج و گسترش آن از اهدافی است که انجمن در استان دنبال خواهد کرد.

روانشاد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انجمن مد و لباس استان در سال جاری را برگزاری جشنواره مد و لباس عنوان کرد و افزود: برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت مختلفی پیش‌بینی شده است که از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1843687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =