راه اندازی مرکز آموزش و نگهداری کودکان کار در یزد

شهردار یزد از راه اندازی مرکز آموزش و نگهدای کودکان کار در ساختمانی با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و با ظرفیت نگهداری و حرفه آموزی بیش از ۴۰ کودک کار خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، ابوالقاسم محی الدینی در جریان بازدید از پروژه های شهرداری، اظهار کرد: مرکز آموزش و نگهداری کودکان کار در حال راه اندازی است تا ضمن نگهدای کودکان کار، آموزش و مهارت‌های لازم در زمینه‌های مختلف به آنان ارائه شود.

وی افزود: این بنا در سه طبقه و زیربنای ۹۰۰ متر مربع خریداری شده و در حال تجهیز است تا بعد از آن در اختیار بهزیستی و فنی و حرفه‌ای استان قرار گیرد.

شهردار یزد با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه‌های مختلف اجتماعی فعالیت‌های گوناگونی انجام داده گفت: برای مرمت و بهسازی این بنا هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

محی الدینی تصریح کرد: این اقدام یکی از فعالیت‌هایی است که در شهر یزد نیاز به آن به صورت جدی احساس می‌شد و شهرداری برای رفع این نیاز اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این موضوع نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد ادامه داد: امیدواریم که با این اقدام بتوان خدمات قابل توجهی به کودکان کار به ویژه در حوزه آموزش ارائه دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1844829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =