بیرانوند: هواداران ما را ببخشند/ تا ۳ ماه نمی‌توانم این بازی را فراموش کنم

دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت: تا آخر فصل هواداران هر چه دوست دارند به ما بگویند ولی به شما قول می‌دهم که جبران می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند پس از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: چیزی نمی‌شود گفت، ما شرمنده مردم شدیم. من بغض کردم و الان نمی‌توانم صحبت کنم. تا آخر فصل هر چه دوست دارند، می‌توانند به ما بگویند. من هواداران را آزاد می‌گذارم. نمی‌دانم چه بگویم. واقعا حیف شد.

وی ادامه داد: بازی که می‌توانستیم یک سال خوب از آن استفاده کنیم. اتفاق بسیار بدی امروز افتاد، برای من، پرسپولیس و باشگاه. من نگران خودم نیستم،‌نگران هواداران پرسپولیس هستم. می‌دانم چقدر الان اذیت می‌شوند. درکشان می‌کنم. می‌دانم از کجا به آنها فشار می‌آید.

بیرانوند اظهار داشت: من متاسفم برای خودم که نتوانستم به بچه‌ها کمک کنم که تیم نتیجه بگیرد. دیدید که یک پنالتی خیلی خوب داشتیم که از دست دادیم. من نمی‌دانم پنالتی گولسیانی را به فال نیک بگیریم؟ او این همه سال پنالتی خراب نکرده، جلوی ۷۰-۸۰ هزار تماشاگر پنالتی خراب کرد.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: نمی‌دانم باید پنالتی گولسیانی را به فال نیک بگیریم؟ واقعا عصبی هستم. امیدوارم هواداران ما را ببخشید چون ما خیلی با هم کار داریم. یک سال خیلی خوب باید پشت سر بگذاریم. می‌دانم نمی‌شود این بازی را فراموش کرد. من خودم حداقل تا ۳ ماه نمی‌توانم این بازی را فراموش کنم. می‌دانم شما هم فراموش نمی‌کنید.

بیرانوند اظهار داشت: صحنه‌هایی امروز دیدم که خیلی ناراحت‌کننده بود. جلوی بچه‌ها را گرفته بودند و به سمتشان بطری پرت می‌کردند. خواهش می‌کنم این تیم قهرمان شده و در ۷ سال اخیر ۶ قهرمانی آورده است. حیف است اینگونه به بازیکنان و سرمربی بی احترامی شود. از شما خواهش می‌کنم ما را ببخشید. به شما قول می‌دهم جبران می‌کنیم. خودتان هم می‌دانید کجا جبران می‌کنیم برایتان. من شخصاً این قول را به شما می‌دهم.

۲۵۱۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1845059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فران IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    یکی از مهمترین دلایل باخت پرسپولیس علیرغم در اختیار داشتن توپ و میدان عجله بسبار زیاد و شتابزدگی بازیکنان‌ بود .اخر تیمی که در ابتدای بازی به گل رسبد. چرا باید اینقدر هیجانزده عمل کند؟؟؟؟؟!!!!! از حق نگذریم دست یحیی هم برای تعویض بازیکن واقعا بسته بود.
  • اس اس IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    حتما تولیگ به کمک داورها
  • علی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    اشکالی نداره سه ماه و یک روز فراموشت میشه.با حواله!!
  • بیرو IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    آقای بیرو تو لیگ که قهرمان میشین داور رو دارید الان داور با شما نبود پس نگو شش قهرمانی آوردید ادعای قهرمانی آسیا دارید و بعد میخوای جلو استقلال خوب بازی کنید آقای بیرو تیم. استقلال و پرسپولیس دوتا تیم حکومتی هستند که همیشه یا پرسپولیس یا استقلال به لطف دست اندرکاران قهرمانن
  • لونگی سوز IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    تا آخرعمرت یادت نره 🤣🤣😂😂
  • GB ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    دو کلمه حرف می زند سه تا جوک ازش می زند بیرون. سه ماه را اینقدر دقیق چجوری محاسبه کردی؟!!!!
  • امیرعباس IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    😂😂😂😂
  • فرهاد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    اقای بیرانوند خوب به پشت سرت نگاه کن ببین به قول خودت این قهرمانیها را چطور بدست اوردید. ایا اگر فدراسیون و داورها و حمایتهای بدریغ دولتیها نبود قهرمان میشدیید . خوب بازیهایتان را از لحاظ داوری بررسی کنید توی هر فصل بین 16 تا بیست امتیاز با رانت گرفتید . پس کم بگی ما قهرمان شدیم شما نشدید داورها با حمایت سلطانی فر و و فدراسیون فوتبال به شما امتیاز و جام دادند. و...
  • فری IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    حالا چرا تا ۳ ماه ؟؟ ۳ عدد شانسته یا عدد بدبختی؟
  • NL ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    حقتان بود . آه پانزده تیم در لیگ ایران دامان تیم مافیایی و حکومتی را گرفت .