حاشیه‌نشینی در کوهدشت و دلفان حاد است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: معضل حاشیه‌نشینی و وجود سکونت گاه‌های غیررسمی در 2 شهرستان کوهدشت و دلفان نسبت به سایر شهرستان های استان به‌صورت حاد مشهود است که باید در این زمینه تمرکز لازم انجام شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، احسان یاوری درپنجمین جلسه هیات اندیشه‌ورزی استان در سال جاری با موضوع حاشیه نشینی و سکونت گاه‌های غیر رسمی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل اجتماعی که امروزه گریبان‌گیراستان شده موضوع سکونت گاه‌های غیررسمی است.


وی به نقش مؤثر حوزه اندیشه‌ورزی در حل مسائل اجتماعی اشاره و بر لزوم همکاری در سطوح مختلف و ارائه خرد جمعی و سیاست‌گذاری این حوزه، تاکید کرد و افزود: لازم است حوزه اندیشه‌ورزی استان در این زمینه تعامل لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به معضل حاشیه‌نشینی و سکونت گاه‌های غیررسمی در سطح استان، اشاره کرد وگفت: در 2 شهرستان کوهدشت و دلفان این مشکل به‌صورت حاد مشهود است و در این زمینه باید اقدام های لازم صورت گیرد. شود.

در این جلسه اعضای حوزه اندیشه‌ورزی با ارائه نظرات، راهکارها و پیشنهادها به بررسی و تحلیل در مورد دلایل ایجاد این سکونت گاه‌ها و راه مقابله با آن پرداختند و ضمن اعلام همکاری و حمایت مقرر شد با حضور در تمام جلسه های مرتبط، سیاست‌گذاری و پیشنهادهای خود را برای حل چنین مشکلاتی ارائه کنند.

گفتنی است؛ کارگروه اندیشه‌ورزی در سطح استان به ریاست استاندار و دبیری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و در ذیل کارگروه اجتماعی قرار گرفته است.

در این جلسه احکام یک ساله اعضای جدید و قدیم که از سوی استاندار لرستان صادر شده بود توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تقدیم اعضا شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1849146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =