اعطا ١٧٠٠ میلیارد ریال تجهیزات به کشاورزان تا پایان امسال

رئیس اداره فناوری مکانیزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از طریق بانک کشاورزی یک هزار و ٧٠٠ میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ادوات نوین داده شده که تا کنون ۶٨٠ میلیارد ریال به استان تخصیص داده شده است.

کامبیز الهی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: مکانیزاسیون یکی از نهادهای بسیار تاثیر گذار در کشاورزی است که می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بهره‌وری و افزایش تولید داشته باشد در این راستا جهاد کشاورزی تسهیلاتی از طریق بانک کشاورزی و بانک ملی به کشاورزان می‌دهد که بتوانند تجهیزات نوین تهیه کنند.

وی افزود: امسال از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مقرر شده که ٩٠٠ میلیارد ریال تسهیلات برای افزایش جهش تولید در دیم‌زارها از طریق خرید ادوات برای کشاورزان دیم‌کار تخصیص داده شود.

رئیس اداره فناوری مکانیزه جهاد کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: تا کنون ١٩٠ میلیارد ریال به استان تخصیص داده شده و از این ١٩٠ میلیارد ریال، فقط ۴٠ میلیارد ریال به کشاورزان داده شده اما پرونده‌های متقاضیان را به میزان ٣٠٠ میلیارد ریال برای بانک ملی فرستاده‌ایم و امیدواریم وقفه‌ای که از طریق بانک ملی پیش آمده رفع شود.

وی ادامه داد: از طریق بانک کشاورزی یک هزار و ٧٠٠ میلیارد ریال تسهیلات خط یازده مکانیزاسیون برای خرید ادوات نوین داده شده که تا کنون ۶٨٠ میلیارد ریال به استان تخصیص داده شده، کشاورزانی که ترغیب شده‌اند از این تسهیلات استفاده کنند به میزان یک هزار میلیارد ریال پرونده‌ آن‌ها را به شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه ارجاع داده‌ایم.

الهی گفت: با همکاری بانک کشاورزی تا کنون ٣۶٠ میلیارد ریال از این ۶٨٠ میلیارد ریال اعتباری که تخصیص داده شده حدود ۵۴ درصد به تعداد ۲۸۴ دستگاه انواع ادوات توسط کشاورزان جذب شده است.

الهی اذعان کرد: خوشبختانه روند پرداخت تسهیلات خط یازده مکانیزاسیون هنوز ادامه دارد و کشاورزانی که متقاضی خرید ادوات نوین هستند، می‌توانند به مراکز جهاد کشاورزی استان‌ها مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1851101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =