افشاگری یک امام جمعه از تخلفات زودهنگام برخی کاندیداهای انتخابات مجلس /پرونده خود را با این کارها سیاه می کنید

امام جمعه رشت نسبت به برخی رفتارهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس هشدار داد و گفت: این گونه اقدامات پرونده شما را سیاه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فاصله باقیمانده تا انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲، برخی طیف های سیاسی و کاندیداهای تایید صلاحیت شده خصوصا در حوزه های انتخابیه کوچک، تبلیغات انتخاباتی را کلید زده اند. تبلیغاتی که گاه رنگ و بوی متفاوتی به خود می گیرد، از پهن شدن سفره های انتخاباتی تا دادن وعده های غیرقابل اجرا.

حقیقت پور: بهترین جا برای قالیباف خیابان بهشت است /شریان و پایداری نیروهای احمدی نژاد را پوشش می‌دهند

روحانی از رئیسی پیش افتاد /گام‌های انتخاباتی دولت سیزدهم در مسیر «مشارکت حداقلی» است یا «مشارکت حداکثری»؟+جدول

در همین راستا روز گذشته تریبون نماز جمعه یکی از شهرها به نقد این رفتارها باز شد. آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت: طبق بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، مردم باید در همه عرصه‌های موردنیاز انقلاب و کشور از جمله انتخابات حضوری پرشور داشته باشند و انتخابات پرشور در کشورمان نیز در افزایش اقتدار و عظمت ملت‌های اسلامی نقش دارد و نشانگر حضور مقتدرانه‌ ملت در دفاع از کشور، انقلاب و ارزش‌های متعالی اسلامی خواهد بود بنابراین سرنوشت کشور به انتخابات گره خورده است اگرچه منتخبان مردم نمی‌توانند همه گره‌ها را باز کنند اما باید تمام تلاش خود را برای گره‌گشایی از کار مردم انجام دهند.

آنگونه که تسنیم گزارش داده، امام جمعه رشت با اشاره به اقدامات برخی کاندیداها عنوان کرد: برخی کاندیداها با حضور در روستاها کم کم پذیرایی‌های خود را آغاز کرده‌اند در حالی‌که این کار ممنوع است و این‌گونه اقدامات پرونده آن کاندیدا را سیاه می‌کند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1860056

برچسب‌ها