رائفی پور: برخی نماینده ها به اسم خاله و عمه‌شان، خودروی فیدلیتی گرفته اند /لیست مگر در دست قالیباف نیست؟ شفاف بگوید چه کسانی هستند

رائفی پور گفت: برخی از نمایندگان امدند و گفتند که خدا شاهده ما جز آنها که شاسی بلند گرفتند، نبودیم اما مردم می گویند شما گرفتید. کل نمایندگان زیر سوال نرفتند؟ کاغذش زیر دست رئیس مجلس است، شفافیت یعنی بگوید چه کسانی خودرو گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر رائفی پور، فعال رسانه‌ای در گفتگویی در برنامه صندلی سبز که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده، به بیان نکاتی درباره ماجرای واگذاری خودرو به نمایندگان پرداخته است که در ادامه بخشی از آن را می خوانید؛

* یک سری از نمایندگان خودروی فیدلیتی گرفتند و حتی بحث بر سر آن است که برخی ها به اسم خاله و عم و ... چند خودرو گرفتند. این نمایندگان کی هستند؟ لیست در حال حاضر دست رئیس محترم مجلس نیست؟

* برخی از کارمندان مجلس هم خودرو گرفتند؛ نماینده مجلس گفته که همان ها را در حیاط مجلس پیاده می کردند( خنده). آیا این موضوع به استیضاح آقای فاطمی امین ارتباط دارد؟ نمی دانم و اطلاعی ندارم شاید همزمانی داشته باشد.

* برخی از نمایندگان امدند و گفتند که خدا شاهده ما جز آنان نبودیم اما مردم می گویند شما گرفتید. کل نمایندگان زیر سوال نرفتند؟ کاغذش زیر دست رئیس مجلس است، شفافیت یعنی بگوید چه کسانی خودرو گرفتند؛ شفافیت یعنی هدایای دریافتی.

* وقتی خودروساز می تواند با فرستادن چندتا ماشین مانند حواله خودرو یک عده ای را ساکت کند، خیلی بد است. برای ۵۰۰ میلیون ماشین یا یک میلیارد تومان، در کشوری دستمال قیصریه را به آتش می کشند. از ۲۹۰ نماینده ۲۲۰ نفر خود را شفاف کردند. پس مردم فشار بیاوردید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871363

برچسب‌ها