تمهیدات و محدویت‌های ترافیکی راهپیمائی 22 بهمن در سنندج

رئیس پلیس راهور استان کردستان از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی شهر سنندج در 22بهمن ماه خبر داد.

سرهنگ " رضا همتی زاده" در گفت‌وگو با خبرآنلاین از سنندج با تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه فجر و ایام الله 22بهمن ماه روز حماسه و شکوه ملت ایران اظهار داشت: به مناسبت راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور در روز 22 بهمن‌ و در مسیرهای منتهی به محل برگزاری مراسم در سطح استان اجرا می‌شود.
رئیس پلیس راهور استان کردستان تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، پارک وسایل نقلیه از ساعت 23 شنبه شب(21 بهمن‌ماه) تاپایان مراسم، پارک هر گونه وسایل نقلیه در رینگ میادین آزادی و انقلاب سنندج و مسافت 50 متری در اضلاع مجاور ممنوع است.
همتی زاده بیان کرد: همچنین روز 22بهمن از تردد وسایل نقلیه در رینگ داخلی میادین انقلاب و آزادی و معابر " طول خیابان آیت الله طالقانی تا میدان انقلاب اسلامی، تقاطع انقلاب به سمت میدان انقلاب، سه راه حبیبی به سمت میدان انقلاب ممنوع است.
این مقام انتظامی در ادامه افزود: همچنین تردد هرگونه وسیله نقلیه از سه راه کلینیک قدس، میدان مولوی، خیابان‌های حسن آباد و کشاورز به سمت میدان آزادی ممنوع بوده و ممنوعیت ترافیکی به صورت کامل اجرا می گردد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از شهروندان خواست با خادمان خود در پلیس راهور همچون همیشه همکاری لازم را داشته باشند و همه با هم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22بهمن ماه تلاش کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =