کشف و ضبط بیش از ۱۲۰عدد کارت هوشمند سوخت از جایگاه‌های عرضه سوخت ناحیه مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از کشف و ضبط ۱۲۰عدد کارت سوخت غیرمجاز در دو باب جایگاه عرضه فراورده های نفتی ناحیه مریوان این منطقه خبر داد.

۹به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج،جهانبخش نوکانی با بیان این مطلب اظهار کرد: به دنبال بازدیدهای دوره‌ ای و غیرمترقبه از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان ، بررسی سامانه پارسه و بازدید دوربینهای مدار بسته توسط بازرسان ویژه و کارکنان ناحیه مریوان، برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان و ساماندهی عرضه فرآورده‌های نفتی، تعداد ۱۲۰ عدد کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از کارگران جایگاه‌ها و افراد سودجو کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: بعد از بررسی و مشخص شدن مقدار عرضه غیرقانونی از کارت‌ها، مراتب برای اعمال قانون و رسیدگی در کمیته تخلفات شرکت و ارجاع به مراجع ذیصلاح و تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: ضبط کارت های سوخت ذکر شده در راستای مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و سوء استفاده از کارت سوخت وسایل نقلیه صورت گرفته است.

نوکانی به شرایط جغرافیایی و مرزی بودن استان و تفاوت قیمت سوخت در ۲ سوی مرز اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و اولویت این شرکت، تحقق حقوق شهروندی ،جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه های عرضه است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =