تقدیر از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذریایجان‌غربی در راستای تحقق اهداف عمرانی ، آبادانی و محرومیت زدایی

لوح تقدیر رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی اهدا شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در لوح تقدیر رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور که توسط فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی اهدا شد از تلاشهای حسین سپهری در شتاب بخشیدن به روند توسعه متوازن استان، تلاش برای گسترش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و تحقق اهداف عمرانی ، آبادانی و محرومیت زدایی قدردانی شده است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در آیین اهدای این لوح تقدیر با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی با تاکید بر طراحی برنامه و پشتیبانی مالی از آن روند توسعه در استان را شتاب بخشیده است گفت: برنامه‌ریزی مناسب اولویت توسعه است که در دو سال گذشته به خوبی در این سازمان اجرا شده است.

سردار رجبی توسعه متوازن را از دیگر شاخصه‌های توسعه استان عنوان و اضافه کرد : با مدیریت مناسب عمران و آبادانی و ارتقا شاخص‌ها را در مناطق محروم و مرزی به‌خوبی میتوان دید که باعث افزایش انگیزه وامید مردم این مناطق شده است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آن را نشان از روحیه انقلابی و معنوی مدیریت و کارکنان آن دانست و افزود : کار شما در ادامه اهداف شهدا است و ماندگار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌غربی هم در این آیین با تقدیر از تلاش‌های سپاه پاسداران و دیگر نهادهای نظامی و امنیتی استان در ایجاد امنیت پایدار گفت: امنیت زیر بنای توسعه است و وضعیت مطلوب شاخص‌ها عمرانی و اقتصادی استان در دو سال گذشته مرهون همین امنیت است.

سپهری با اشاره به رشد چند برابری اعتبارات، کاهش ۴.۵ درصدی نرخ بیکاری و فلاکت و افزایش یک‌ونیم درصدی رشد اقتصادی و تحقق ۱۳۰ درصدی درآمدها خاطر نشان کرد: مسیر رفع عقب ماندگی‌ها را به درستی طی کردیم و همچنان ادامه خواهیم داد.

وی از فرهنگ به عنوان بستر توسعه نام برد و تصریح کرد : بدون فرهنگ توسعه معنا نخواهد داشت و برنامه ما شتاب بخشیدن توسعه فرهنگی و اقتصادی در کنار هم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =