آیت‌الله اعرافی: باید بهانه‌ها را کنار بگذاریم و به میدان بیاییم/ هیچ عذری پذیرفته نیست

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمنان، شکست سختی از این حضور خوردند و حالا باز نگاهشان به ۱۱ اسفند است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله اعرافی در جمع مردم و اقشار مختلف شهرستان پیشوا تاکید کردند: مردم پیشوا همیشه انقلابی و بهره‌مند از اندیشه مهدوی و عاشورایی بوده‌اند.

وی افزود: ملت ایران به رهبری امام خمینی به‌پاخاست و در تاریخ نقطه عطفی را با انقلاب دینی رقم زد.

محسن اسماعیلی: نظارت بر رهبری یعنی «حمایت» نه تضعیف /مذاکرات مجلس خبرگان علنی شود /مجتهدان مخالف بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان هستند

آیت‌الله علی‌رضا اعرافی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در حسینیه قاسم‌بن‌الحسن و در جمع اقشار مختلف مردم پیشوا گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران برآمده از اندیشه مهدویت و نهضت عاشوراست و مردم پیشوا همیشه انقلابی، ولایت‌مدار و بهره‌مند از اندیشه مهدوی و عاشورایی بوده‌اند.

*رییس هیات امنای جامعه‌المصطفی‌ العالمیه با اشاره به مفهوم آیه السابقون السابقون در قرآن کریم افزود: پیش‌گامی و پیش‌قدمی یک فرد یا اجتماع در امور مربوط به جامعه و سرنوشت آن، دارای ارزش ویژه است. این همان ویژگی‌ای است که مردم این منطقه را ممتاز کرده است. در جبهه‌های جنگ هم این ویژگی بسیار مهم و ارزشمند بود و کسانی که خط‌شکن بودند، ثواب ویژه نصیبشان خواهد شد.


وی با بیان اینکه ملت انقلابی ایران، ملتی پیش‌قدم است، افزود: وقتی جهان از اندیشه‌های الهی و معنویت به تدریج عقب‌نشینی می‌کرد، ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) به‌پاخاست و در تاریخ نقطه عطفی را با انقلاب دینی رقم زد و نوری بر دل‌های آزادی‌خواهان و خداجویان در جهان افکند.

آیت‌الله اعرافی ادامه داد: دست‌گیری از مردم و جوامع در موقع نیاز و وقت خطر، ارزش کار را بالا می‌برد و اجر مردم ایران با حضور ۴۵ساله خود در صحنه‌های مختلف جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر دشمنان محفوظ خواهد بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمنان، شکست سختی از این حضور خوردند و حالا باز نگاهشان به ۱۱ اسفند است.

*آیت‌الله اعرافی افزود: در چنین شرایطی که دشمنان به دنبال کاهش حضور و مشارکت آحاد مردم‌اند، هیچ عذری پذیرفته نیست، چون پای اسلام و ایران در میان است. ایرانی که در محور مقاومت و جهان اسلام، نقشی ویژه و کلیدی بر عهده دارد.

*رییس هیات امنای جامعه‌المصطفی در پایان گفت: باید بهانه‌ها را کنار بگذاریم و برای کشور و اسلام به میدان بیاییم و با تبعیت از رهبری و مرجعیت شیعه انتخاباتی باشکوه را برگزار کنیم و جشن بگیریم.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =