حضور گسترده در انتخابات ضامن ارتقاء امنیت و توسعه کشور است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: حضور گسترده کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در کنار مردم شریف استان کردستان زمینه ساز تقویت امنیت و یاس دشمنان و دستیابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف متعالی خود است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج؛ اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نشست تبیین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، با اشاره به راهبرد امنیت در انتخابات گفت: با تدابیری که در سطح ملی و استانی در نظر گرفته شده است، شرایط برای برگزاری انتخاباتی امن همانند دوره‌های گذشته فراهم است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با تأکید بر ایجاد امید و اعتماد میان مردم در دولت سیزدهم بیان کرد: امید و اعتماد در برنامه‌ریزی مقابله با دشمن در سال گذشته خود را به خوبی نشان داد و اجازه نداد حیله‌های دشمن برای زمین زدن نظام عملیاتی شود.

وی افزود: مسئولان باید در کنار مردم و در جمع مردم بودن را در اولویت امور خود قرار دهند چون حضور مستمر در میان مردم زمینه ساز جلب اعتماد و امید می‌شود.

در پایان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ضمن دعوت از مردم شریف استان کردستان جهت شرکت پرشور در انتخابات پیش رو ، خواستار مشارکت حداکثری کارکنان در این رویداد ملی شد .

در ادامه علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: مردم همواره نسبت به گردهمایی و رویدادهای سیاسی در جمهوری اسلامی ایران نگاه مثبت و ویژه‌ای داشته اند که آخرین نمونه آن را می‌توان حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان مشاهد کرد که علی رغم وجود مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی نیز نتوانسته بر حضور مردم تأثیر منفی بگذارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق رأی آگاهی مردم از اهمیت مشارکت آنهاست، انتخابات می‌تواند نقش بسیاری مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد، قوانین مجلس توسط کسانی نوشته می‌شود که با رأی مردم به مجلس می‌روند؛ بنابراین نیاز است که مردم بادقت بیشتری نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =