ادعای ابراهیم رئیسی درباره حضور همه گروه‌های سیاسی در انتخابات

رئیس جمهور گفت: این انتخابات جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی است و امروز همه گروه‌های سیاسی با نامزدهایی که دارند، آمده‌اند تا یک روز با شکوه را برای ملت ایران رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم صبح امروز ( جمعه ۱۱ اسفند ماه) در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است. رأی مردم تعیین کننده است، همه بخش‌های کشور با رای مردم رقم می‌خورد و این از افتخارات نظام اسلامی است. از روز اولی که امام فرمودند میزان رای ملت است تا امروز میزان رای ملت بوده است.

وی افزود: این انتخابات جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی است و امروز همه گروه‌های سیاسی با نامزدهایی که دارند، آمده‌اند تا یک روز با شکوه را برای ملت ایران رقم بزنند.

رئیسی در ادامه تصریح کرد: تفاوت انتخابات در ایران با دیگر کشورها این است که هم نامزدها و هم رای دهندگان هر دو بر اساس تکلیف عمل می کنند یعنی وظیفه خود می دانند که نامزد شوند و رای دهند، لذا پیروز این میدان ملت ایران است و بازنده ندارد چه کسانی رای بیاورند چه رای نیاورند. چراکه عمل به تکلیف کردند و آن عبارت است از حضور در انتخابات.

رئیس دولت سیزدهم با اظهار امیدواری نسبت به برگزاری انتخاباتی باشکوه، گفت: امیدوارم همچنان که رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در ابتدای رای‌گیری فرمودند بنا بر توصیه قرآن در کارهای نیک مسابقه بگذارید و بر دیگران پیشی بگیرید، همه مردم به توصیه ایشان عمل کنند و رای خود را به صندوق بیندازند. رای مردم برای دولت حق الناس است و همه مجریان و ناظران دولت وظیفه دارند آنچه مردم به صندوق انداختند بررسی و اعلام کنند و در انجام این وظیفه اهتمام داشته باشند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878918

برچسب‌ها