سیگنال از آفریقا به بازار گوشت ایران/ گوشت‌های جدید از آفریقا می‌رسند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی از آغاز واردات گوشت گرم گوسفندی و گوساله از این کشور آفریقایی به مقصد ایران، خبر داد.‌

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی آقاجعفری در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: خدای منان را شاکرم که در واپسین روزهای حضورم در آفریقای جنوبی، با کمک‌ها و پیگیری‌های همکارانم و به ویژه وابسته بازرگانی سفارت و حمایت دامپزشکی کشورمان، سرانجام واردات گوشت گرم از آفریقای جنوبی با رعایت همه پروتکل‌ها و قواعد و مقررات بهداشتی و شرعی توسط بخش خصوصی از امروز با ارسال هوایی اولین محموله گوشت گرم گوسفندی آغاز شد.

وی ادامه داد: ناظران بهداشتی و شرعی اعزامی از کشورمان بر تمام مراحل از پرورش تا کشتار دام‌ها در آفریقای جنوبی نظارت دارند.

به گفته این دیپلمات ارشد، گوشت گرم وارداتی از آفریقای جنوبی (گوسفندی و گوساله) می‌تواند از هر جهت با سالم‌ترین و با کیفیت‌ترین گوشت‌های قرمز دنیا رقابت کند و در آینده نزدیک سهم قابل توجهی از بازار پروتئین کشورمان را به خود اختصاص خواهد داد.

آقاجعفری افزود: افزایش واردات گوشت گرم گوسفند و گوساله از آفریقای جنوبی طی روزها و هفته‌های آینده، در به تعادل رساندن بازار گوشت قرمز در کشور موثر خواهد بود.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =