بازگشت هوادار در حد لالیگا؛ گل‌گهر در انزلی زمین‌گیر شد!

دو دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و ذوب آهن و ملوان و گل‌ گهر سیرجان در شروع هفته ۱۹ لیگ برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اولین روز از هفته نوزدهم لیگ برتر، دو رقابت مهم میان تیم های هوادار و ذوب آهن، ملوان و گل گهر سیرجان برگزار شد.

آتش خشم ذوب آهن خاموش شد!

در دیدار دو تیم هوادار تهران و ذوب آهن، محمد قریشی در دقیقه ۱۰ بازی و محمد علیاری در دقیقه ۶۰ بازی بر روی پاس محمد حسین اسلامی، برای ذوب آهن موفق به گلزنی شدند. شاگردان مسعود شجاعی در دقیقه ۷۹ بازی با ضربه داریوش شجاعیان پایشان به گلزنی باز شد و در دقیقه ۹۰ بازی بابک مرادی با ضربه پنالتی تیم هوادار را به بازی برگرداند و در نتیجه بازی با تساوی به پایان رسید.

در این بازی کمال کامیابی نیا بازیکن ذوب آهن با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و ذوب آهن از دقیقه ۷۴ بازی را ۱۰ نفره ادامه داد.

برد بزرگ ملوان در انزلی

در بازی دوم از هفته نوزدهم لیگ برتر، دو تیم ملوان و گل گهر سیرجان به رقابت در مقابل همدیگر پرداختند که ملوانی ها موفق شدند در دقیقه ۷۹ بازی با ضربه پنالتی توسط محمدرضا سلیمانی بازی را به نفع خود بکشند و با ادامه این نتیجه این بازی مهم در مقابل گل گهر را با پیروزی پشت سر بگذارند و جایگاه پنجم جدول بازگردند.

ناکامی نساجی با گل به‌خودی عجیب

در سومین دیدار امروز نساجی در آبادان مهمان صنعت نفت بود و در شرایطی که با گل به‌خودی عرفان قهرمانی در آستانه کسب یک برد 6 امتیازی قرار داشت، با اشتباه عجیب علیرضا رضایی و گل به‌خودی او برد را از دست داد. با این نتیجه نساجی 12 امتیازی شد و در رده شانزدهم لیگ باقی ماند. نفت هم با 13 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و اگر استقلال خوزستان فردا از استقلال تهران امتیاز بگیرد وارد منطقه سقوط خواهد شد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =