رکوردشکنی شهرداری مشهد در کشور/ خطوط اتوبوسرانی و مترو مشهد 40 ساعت مستمر فعال بودند

شهردار مشهد مقدس گفت: همزمان با حضور میلیونی زائران در مشهد و به منظور ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی، خطوط اتوبوسرانی و مترو مشهد ۴۰ ساعت مستمر، فعال بوده

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد در گفتگویی با تبریک فرارسیدن سال نو، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که با فرارسیدن تعطیلات سال نو، مشهد میزبان میلیون‌ها زائر و دلداده امام مهربانی‌هاست.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد از جنبه‌های مختلف خود را برای میزبانی شایسته از زائران و مسافران نوروزی مهیا کرده، گفت: مشهد مقدس با ۱۱۰۰ المان گل و برپایی ۱۹ جشنواره مختلف گل‌آرایی به استقبال از بهار رفته تا فضای مفرح و با نشاطی را پیش روی شهروندان و زائران قرار دهد.

شهردار مشهد مقدس افزود: هرساله در ساعات پایانی سال شاهد ترافیک سنگین در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی هستیم؛ خوشبختانه با تدابیر ترافیکی اندیشیده شده، با پایان یافتن مراسم سال تحویل در حرم امام‌رضا(ع)، ترافیک خیابان‌های این محدوده در سریع‌ترین زمان ممکن به شرایط عادی برگشت.

قلندر شریف نقطه عطف اقدامات ترافیکی و حمل‌ونقلی شهرداری را فعالیت مستمر و شبانه‌روزی ناوگان اتوبوسرانی و مترو دانست و تصریح کرد: فعالیت این ناوگان از روز گذشته آغاز شده و بدون حتی یک ساعت تعطیلی، تا پایان وقت امشب ادامه خواهد داشت.

وی گفت: فعالیت مستمر ۴۰ ساعته اتوبوس و مترو، رکورد بی‌نظیر و بی‌سابقه‌ای در کشور است که با تدبیر شهرداری مشهد، به منظور رفاه حال زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی اجرایی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1886410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =