برگزاری همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس در اندیمشک

ششمین همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس به همت انجمن زیست‌محیطی دارستان الوار در روستای تاک‌آب بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، ششمین همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس به همت انجمن زیست‌محیطی دارستان الوار با حضور جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فعالان محیط‌زیست در روستای تاک‌آب بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک برگزار شد.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این همایش اظهار کرد: مشارکت دادن مردم در برگزاری آئین ‌ها، مناسک و اموری مثل صیانت از محیط‌زیست و گونه‌های گیاهی و جانوری و محیط‌بانی، ضروری و ارزشمند است.

قلاوند افزود: اندیمشک ورودی استان خوزستان است و در ایام نوروز گردشگران زیادی از سراسر کشور وارد شهرستان می‌شوند و از سدها بازدید می‌کنند اما متأسفانه امسال مانند سال‌های قبل آماده‌سازی لازم صورت نگرفته و سد دز فقط چند روز پذیرای گردشگران بوده است.

وی تصریح کرد: ما باید سایت‌ها و محیط‌های گردشگری طبیعی را شناسایی و بیشتر از گذشته و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به ویژه رسانه‌های اجتماعی به مردم معرفی کنیم.

در ادامه این همایش از فعالان حوزه محیط‌زیست تقدیر شد و مطالبه‌گران این حوزه نیز به بیان مطالبات و پیشنهادات خود پرداختند.

همچنین نمایشگاه گل و گیاه و غرفه محصولات روستایی برپا شد و اهدای نهال مثمر صورت گرفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =