هلال احمر آذربایجان‌غربی به ۲۳۹ هزار مسافر در ۲۳ روز تعطیلات نوروزی خدمات داد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌غربی از ارائه خدمات نوروزی جوانان هلال احمر استان آذرایجان به بیش از ۲۳۹ هزار مسافر در ۲۳ روز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌غربی گفت: از آغاز اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی تعداد ۲۹۳ هزار و ۲۳۴ نفر از پست‌های نوروزی جوانان جمعیت هلال‌احمر استان از خدمات ارائه شده بهره مند شدند.

وی افزود: در ۲۳ روز گذشته ۲ هزار و ۶۸۴ نفر به روز از جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر سازمان جوانان در پایگاه‌های ثابت و سیار حضور داشتند و در این مدت ۷هزار و ۵۱ مسافر نوروزی در خیمه‌های نماز طرح خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی اقامه نماز کرده اند.

وی اضافه کرد: ۱۰هزار و ۴۳ کودک نیز از آغاز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از خدمات فضاهای دوستدار کودک این طرح بهره مند شده اند.

محبوبی گفت: همچنین با توجه به مقارن بودن سال جدید با ماه مبارک رمضان ۶۵ هزار و ۶۶۴ بسته افطاری نیز توزیع شده و ۲۴ هزار و ۷۳۶ نفر به پویش بهرفت پیوسته و ۳۳هزار و ۱۰۹ پویش سبز ، ۱۸ هزار و ۱۵۱ نفر از خدمات امداد و کمک‌های اولیه ،۱۲ هزار و ۵۰۳ نفر از آموزش‌های مهارت‌های ایمنی بهره مند شدند.

او اضافه کرد: طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان مسافران نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ در ۳۵ پایگاه سراسر استان آغاز و در ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ پایان یافت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =