۰ نفر
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
کف و سقف قیمت میوه در بازار اعلام شد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، آخرین قیمت انواع میوه را اعلام کرد. 

اسدالله کارگر شرحی از آخرین قیمت عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه و تره بار تهران ارائه کرد.

بنا به گفته کارگر کف قیمت انواع پرتقال از ۱۰ هزار تا ۲۵ هزار تومان و سقف آن از ۱۵ هزار تا ۴۰ هزار تومان تعریف شده است، انواع پرتقال‌های ممتاز نیز بین ۲۵ هزار تا ۶۵ هزار تومان در بازار عمده‌فروشی میوه و تره بار قیمت دارد.

به گفته کارگر کف و سقف قیمت سیب لبنانی زرد نیز ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار و نوع ممتاز آن تا ۵۰ هزار تومان کشف شده و قیمت انواع کیوی در بازار عمده‌فروشی تهران ۳۰ هزار، ۵۰ هزار و ۸۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در تشریح قیمت انواع موز گفت: کف قیمت برای انواع موزهای اکوادور، فیلیپین و هند به ترتیب ۷۲ هزار، ۶۵ هزار و ۵۸ هزار تومان و سقف قیمت به ترتیب ۷۵ هزار، ۷۰ هزار و ۶۲ هزار تومان است. برای انواع ممتاز این اقلام نیز به ترتیب قیمت‌های ۸۰ هزار، ۷۵ هزار و ۶۵ هزار تعریف شده است.

ایلنا نوشت: وی اضافه کرد: کف قیمت خیار گلخانه‌ای ۱۵ هزار تومان، سقف آن ۲۰ هزار تومان و خیار گلخانه‌ای ممتاز ۲۷ هزار تومان کشف شده است.

کارگر کف و سقف قیمت هر کارتن آناناس را به ترتیب یک میلیون و یک میلیون و ۲۵۰ هزار عنوان و خاطرنشان کرد: قیمت انواع ممتاز این کالا در بازار عمده‌فروشی تهران به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در هر کارتن رسیده است، همچنین کف قیمت هر کیلو هندوانه ۷ هزار و سقف آن ۱۴ هزار و قیمت هندوانه ممتاز ۲۰ هزار تومان در هر کیلو است.

وی در تشریح قیمت انواع گوجه فرنگی گفت: حداقل قیمت گوجه فرنگی بوته‌ای ۶ هزار تومان و حداکثر قیمت آن ۱۰ هزار تومان است نوع ممتاز این گوجه ۱۶ هزار تومان قیمت دارد و قیمت انواع گوجه فرنگی گلخانه‌ای نیز به ترتیب ۲۰ هزار، ۲۵ هزار و ۳۵ هزار تومان کشف شده است. 

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =