۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
پوشش بیمه ای مادران داری سه فرزند و بیشتر

مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کردستان گفت: ثبت‌نام ازمادران دارای سه فرزند و بیشتر مناطق روستایی و عشایری در استان برای پوشش بیمه‌ای در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، احمد توانا مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مادران غیرشاغل روستائی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر هستند بر مبنای ماده ۲۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی تحت پوشش چتر بیمه اجتماعی در این صندوق قرار می‌گیرند.

وی افزود: مشمولین می‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری یا مراجعه به نشانی WWW.ROOSTAA.IR و ورود به بخش ثبت نام مرحله نخست مادران روستایی و عشایر(غیر شاغل) نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کردستان بیان کرد: با توجه به اولویت بندی ثبت نام مشمولین از سوی ستاد ملی جمعیت؛ مرحله پیش ثبت نام نخست مربوط به مادرانی است که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاترایشان از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد متولد شده باشد.

توانا خاطرنشان کرد: پس از تخصیص بودجه با بررسی احراز شرایط متقاضیان از طریق سازمان ثبت احوال کشور، تایید استعلام سایر صندوق ها مبنی بر عدم بیمه پردازی و مستمری بگیر بودن، فرآیند ثبت نام تکمیل و نتیجه نهایی به متقاضی از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =