حقیقی‌ها از بازار فرار کردند/رشد باورنکردنی خروج سرمایه از بورس 

در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه در بورس تهران ادامه داشت. در اولین روز هفته 272 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه این رقم به 176 میلیارد تومان رسید.

اقتصادنیوز نوشت:روز دوشنبه نیز 499 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. روز سه‌شنبه 132 میلیارد تومان خارج شد.

در آخرین روز معاملاتی هفته پول حقیقی خارج شد و ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار 260 میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته هزار و 339 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 268 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین 86 درصد افزایش داشته است.

حقیقی‌ها از بازار فرار کردند/رشد باورنکردنی خروج سرمایه از بورس 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد خودرو بیشترین خروج سرمایه داشت و فملی، وامید، وبملت و فکمند در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای حفارس، ثفارس، دامین، وتوسم و خگستر بیشترین ورود پول حقیقی داشتند.

روز یکشنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد خودرو تعلق داشت و دامین، خساپا، وطوبی و ثامان در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نمادهای توسن، وتجارت، فولاد، خبنیان و ثفارس بیشترین ورود را داشتند. در روز دوشنبه نیز بیشترین خروج به خودرو، خساپا، دامین، فولاد و شپنا اختصاص داشت و نمادهای وطوبی، ولکار، کقزوی، خگستر و آسیاتک بیشترین ورود پول را داشتند.

روز سه‌شنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد خودرو تعلق داشت و نمادهای وبملت، خساپا، تاپیکو و ارفع در رده‌های بعدی بودند. بیشترین ورود پول نیز به وآذر، وطوبی، وتوس، دامین و ولکار اختصاص داشت.

در آخرین روز هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد جم پیلن بود. نمادهای وامید، بتهران، دکوثر و دامین در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر ونیرو، کلر، شرنگی، ثمسکن و وبملت بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =