پیام تسلیت مسئولان کردستان در پی شهادت رئیس جمهور و تیم همراه

مسئولان کردستان طی پیام هایی، شهادت رئیس جمهور و همراهان وی را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

ب️ه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام تسلیت سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با انتشار پیامی شهادت آیت الله "سید ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد که روز یکشنبه در ورزقان آذربایجان شرقی رخ داد را محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)،خانواده های شهدا و مردم شریف ایران تسلیت گفت.
انا لله و انا الیه الراجعون
حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله" رئیسی" رئیس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه موجب اندوه و تاثر فراوان شد.
شهادت رئیس جمهور عزیز، مغتنم و بزرگمرد جهاد و ایثار که به همراه هیآت همراه حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند موجی از غم و اندوه را در پی داشت مجموعه فرماندهی انتظامی استان کردستان شهادت این شهدای گرانقدر را محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)،خانواده های معزز شهدا و مردم شریف ایران تسلیت و برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی مسئلت می نماید.
بدون شک وجود آرامش بخش رهبر معظم انقلاب در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور است و هماهنگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند ، امروز نیز تدبیر داعیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.ِ ان شاء الله

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در پیامی شهادت غرورآفرین خدمتگزار راستین انقلاب اسلامی، رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت

عروج ملکوتی رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در راه خدمت به اسلام محرومین و میهن اسلامی عزیز مصداق جهاد مخلصانه‌ای است که او را مزدی جز شهادت نشاید.

️او و دولتمردان جهادی اش در عمر کوتاه خدمت به محرومین، احیاگر خدمتگزاری بی‌منت در عصر خویش شدند. عالم پاکدامن و پاک دستی که خستگی را در جهاد شبانه روزی به زانو درآورد و در تبعیت از ولایت و ادامه راه شهیدان، سرآمد دوران شد.

حضور مستمر در بین مردم و بدون مانع و خدمت بی‌منت متواضعانه احیای فضیلت‌هایی بود که فقط در قامت دولت‌های در تراز انقلاب و حکومت اهل بیت علیه السلام دیده شد.

️او را به یقین می‌توان ادامه شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و حاج قاسم عزیز دانست و پرواز عارفانه او و وزیر خارجه مجاهدش در عرصه مقاومت (دکتر شهید امیر حسین عبداللهیان) و عالم عارف و نماینده ولی فقیه شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه مردمی و صاحب نفس را تکامل مکتب سلیمانی باید دید.

️تعالی و شهادت این همسنگران ایثار را به محضر امام عصر ارواحنافداه و مقام معظم رهبری مدظله العالی و امت همیشه در صحنه ایران و مردم عزیز کردستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان روح پاک ائمه هدی علیم اسلام و این شهیدان سرافراز مسئلت می‌نمایم ما را در راه پرافتخار آنان راست قامت نگه دارد.


پیام تسلیت روابط‌عمومی سپاه بیت‌المقدس در پی شهادت رئیس‌جمهور

سپاه بیت‌المقدس در پی به‌شهادت‌رسیدن رئیس‌جمهور محترم و هیئت همراه در حادثه سقوط بالگرد پیام تسلیت صادر نمود.

متن پیام به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محبوب، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، موجب حزن و اندوه فراوان شد

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

بی شک خون این شهید گران‌قدر درخت این انقلاب را تنومندتر خواهد کرد و وجود آرامش‌بخش حضرت آیت‌الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات‌آفرین برای کشور ماست.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی روبه‌رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است.

همان‌گونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

روابط‌عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان شهادت خادم محرومان رئیس‌جمهور مردمی، خدمتگزار و مغتنم و جهادی و بااخلاص را که حین انجام‌وظیفه به فیض شهادت نائل آمدند، به محضر حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، نایب برحقشان حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی)؛ ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای شهدای این حادثه جان‌سوز علو درجات الهی را مسئلت می‌نماید.

علی محمد پناه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در پیامی شهادت غرورآفرین خدمتگزار راستین انقلاب اسلامی، رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت

انا لله و انا الیه راجعون
در روز میلاد با سعادت امام مهربانی ها حضرت امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام ملت مقاوم و سربلند ایران اسلامی یکی از فرزندان ولایی، خدمتگذار صادق و مردمی، یار وفادار رهبری و سید محرومان حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی خادم الرضا و رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را در مسیر خدمت بی منت به مردم شریف ایران اسلامی در سانحه جانسوز سقوط بالگرد از دست داد و این عزیزان در این روز مبارک مزد زحمات خالصانه شان را با شهادت دریافت نمودند
اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه ناگوار به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا له الفدا) و نائب بر حقش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی) ،خانواده محترم این عزیزان و ملت وفادار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان برای آن شهدای گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان آنها صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =