پیام تسلیت مسئولان استان کردستان  در پی شهادت رئیس جمهور

در پی شهادت رئیس جمهور مسئولان استان کردستان پیام تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام تسلیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دکتر فریدون عبدالملکی، ریاست دانشگاه، در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام صادر شده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

شهادت ناباورانه رییس جمهور محبوب و خادم ملت، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان از جمله دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه ، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان در حادثه دلخراش سقوط بالگرد مایه تاثر و تالم شدید اینجانب و عموم خادمین ملت بزرگوار ایران گردید.

اینجانب با دلی آکنده از غم و اندوه شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهان ایشان را به رهبر معظم انقلاب ، اعضای محترم هیات دولت، مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی و همه بستگان داغدار تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای ملت بزرگ ایران طلب صبر و برای آن شهدای گرانقدر علو درجات را خواستارم.

پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در پی عروج شهادت گونه آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جهمور فقید جمهوری اسلامی ایران و همراهان انقلابی ایشان

اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در پی حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور ، وزیر امور خارجه ، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان با صدور پیام تسلیتی این ضایعه ناباورانه را تسلیت گفت.

انالله و اناالیه راجعون

حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور ، وزیر امور خارجه ، نماینده ولی فقیه در، استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

خبرعروج شهادت گونه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فقید کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد ، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و طلب صبر برای آن ها، حشر این شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند خواستارم.

بدون شک، وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر حکیمانه رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد. ان شاءالله

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =