قیمت طلا و سکه امروز ۳ خرداد ۱۴۰۳ / سکه بهار آزادی تغییر کانال داد

قیمت طلا و سکه امروز با وجود افزایش ۲۰۰ تومانی دلار در بیشتر قطعات و وزن‌ها کاهشی شد. کاهش قیمت در بازار طلا زیر چتر کاهش بیش از ۱۷ دلاری طلای جهانی رخ داد و سکه بهار را بار دیگر در کانال ۳۶ میلیونی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا و سکه روز پنجشنبه در بیشتر قطعات و وزن‌ها با کاهش ارزش بازگشایی شد. روند نزولی قیمت در بازار طلا از نوسانات محدود افزایشی قیمت دلار تبعیت نکرد و با کاهش قیمت اونس جهانی طلا همراه شد.

Screenshot 2024-05-23 at 1.30.17 PM

اونس طلا و نقره کاهشی شد

امروز بازار طلا هر سه روند افزایشی، کاهشی و خنثی را داشت اما کاهش‌های این بازار بزرگتر بود و سکه‌های بهار و نیم را یک کانال پایین کشید.

تجارت‌نیوز نوشت: در روزهای گذشته تحلیلگران بازارهای مالی کاهش قیمت اونس جهانی طلا را در شکل‌گیری روند نزولی بازار طلا در داخل تاثیرگذار دانستند. به اعتقاد آنها در صورت ریتم کاهشی بازارهای جهانی سکه امامی تا منطقه ۳۷ میلیونی نیز پایین خواهد آمد و قیمت طلای ۱۸ عیار تا محدوده سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی نیز امکان سقوط دارد.

قیمت اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۳۶۲ دلاری ایستاده و کاهش بیش از ۱۵ دلاری دارد. اونس نقره نیز با کاهش یک دلاری روی رقم ۳۰ دلار و ۴۷ سنتی ایستاده است . قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با رقم ۵۶ هزار و ۴۷۰ تومانی در حال معامله است و نسبت به روز سه‌شنبه هزار و ۳۰۰ تومان تومان افت دارد.

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه سوم خرداد با کاهش ۱۹۷ هزار تومانی در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۴۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار با رقم ۳۶ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی در حال معامله است و ۱۰ هزار تومان کاهش دارد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش نوسان زیادی دارد و در میان کانال ۳۹ و ۴۰ میلیون تومانی سرگردان است.

گفتنی است قیمت نیم‌سکه با افت ۱۰۰ هزار تومانی یک کانال عقب‌نشینی کرد و با قیمت ۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حال معامله است. قیمت ربع سکه امروز تغییر قیمت نداشت و روی رقم ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی ایستاده است و سکه گرمی تنها قطعه افزایشی بازار است و با رشد ۱۰ هزار تومانی روی رقم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

حباب سکه در روند کاهشی بازار رشد کرد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهش دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۱۴۲ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۳۹۱ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۳ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۲۱ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۲۷۷ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز در تمام قطعات افزایش دارد. حباب سکه امامی ۶۱۲ هزار تومان، سکه بهار ۸۴۴ هزار تومان، نیم‌سکه ۳۱۴ هزار تومان، ربع سکه ۲۰۷ هزار تومان و سکه گرمی ۱۱۲ هزار تومان رشد دارد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =