زمینه های گردشگری لرستان توسعه می یابند

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران از آمادگی این شرکت برای توسعه زمینه های گردشگری در جاذبه های گردشگری لرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی همتی روز یکشنبه ۶ خرداد ماه در جریان دیدار با استاندار لرستان در محل استانداری این استان در خرم آباد گفت: با توجه به بررسی های انجام شده و پتانسیل موجود گردشگری در لرستان، زمینه ایجاد همکاری بین بخشی و سرمایه گذاری در مناطق گردشگر پذیر استان فراهم خواهد شد.

او افزود: جاذبه های پرمخاطب و عمومی این استان همچون دریاچه گهر، آبشار آب سفید، آبشار نوژیان و آبشار و روستای گردشگری بیشه زمینه ارائه خدمات بهینه به گردشگران را دارد و با همکاری بیشتر می توان در خصوص سرمایه گذاری فعالیت گردشگری این نقاط اقدام کرد.

او اضافه کرد: استان لرستان به واسطه داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی، هدف خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی است و می توان با مدیریت صحیح زمینه سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کرد.

استاندار لرستان نیز در این دیدار گفت: این استان نیز آمادگی حضور سرمایه گذاران و بخصوص فعالیت شرکت توسعه گردشگری ایران را داشته و در همه زمینه های سرمایه گذاری، همکاری لازم انجام می شود.

ابوطالب شفقت افزود: با همکاری بین بخشی و حضور شرکت توسعه گردشگری ایران در لرستان می توان زمینه حل مشکلات این حوزه را فراهم کرد.

او اظهار امیدواری کرد تا با برنامه ریزی و شناخت چالش های پیش رو، زمینه توسعه اقتصادی گردشگری استان با سرمایه گذاری ایجاد شده و همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فراهم شود.

بنا بر این گزارش، شرکت توسعه گردشگری ایران در سال ۱۳۴۷ تاسیس شده که پس از یک وقفه طولانی و تعطیلی در لرستان، زمینه فعالیت نمایندگی آن در استان برای توسعه گردشگری، تسهیلگری و ارائه تسهیلات به حوزه گردشگری فراهم شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =