۴ میلیون مترمربع از معابر شهر مشهد آسفالت می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با تخصیص اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومانی صورت گرفته، امسال ۴ میلیون مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مجید نژادحسین در گفتگویی با بیان اینکه بهسازی و ارتقای کیفیت زندگی شهری، از مهمترین رویکردها و سیاست‌های شورای ششم بوده، اظهارکرد: در همین راستا، نهضت آسفالت با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

وی گفت: در حال حاضر پروژه های مختلفی در سطح شهر در دست اقدام است که موضوع آسفالت به عنوان یکی از اولویت‌ها با سرعت خوبی درحال اجراست.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه در سطح شهر حدود ۴۵ میلیون مترمربع معبر آسفالت شده داریم، افزود: براساس هدفگذاری صورت گرفته، امسال ۴ میلیون مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت خواهد شد و با این رویکرد، معابر سطح شهر در یک بازه ۱۰ تا ۱۵ ساله که عمر مفید آسفالت هم هست، روکش خواهد شد.

نژادحسین تصریح کرد: براساس گزارش اعلام شده از سوی شهرداری، روزانه ۲۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر تا پایان سال به صورت متوسط آسفالت می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =