افزایش حدود ۲۰۰۰شماره تلفن ثابت منصوبه در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش هزار و ۷۲۸ شماره تلفن ثابت منصوبه طی هفت ماه اخیر در کردستان خبر داد.

به خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه تلفن ثابت از دیر باز تا کنون به عنوان قدیمی ترین وسیله ارتباطی در حوزه مخابرات در اختیار مشتریان قرار دارد افزود: در عصر ارتباطاتِ دیجیتال نیز مردم همچنان از این سرویس مخابراتی استقبال و استفاده می نمایند.

وی با اشاره به اینکه سرویس تلفن ثابت و زیرساخت های آن در استان همگام با رشد فناوری و تکنولوژی در حال توسعه و ارتقا است اظهارداشت: ایجاد بستر و اجرای پروژه فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی از اقدامات چشمگیر برای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی مشتریان این سرویس در استان است.

وی با اعلام این مهم که در هفت ماه اخیر هزار و۷۲۸ شماره تلفن ثابت در استان دایر شده است خاطرنشان ساخت: از این رقم تعداد ۹۶۰ شماره در نقاط شهری و ۷۶۸ شماره دیگر نیز در نقاط روستایی دایر شده است .

حکمت بیان کرد: افزایش شماره های منصوبه تلفن ثابت بر اساس آمار اعلام شده از سوی اداره برنامه ریزی و راهبرد بیانگر توجه این مجموعه به مطالبات ارتباطی و نیازهای مشتریان در حوزه تلفن ثابت است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: در حال حاضر ۶۰۶ هزار و ۸۰۰ شماره تلفن منصوبه در استان وجود دارد که بیش از ۵۲۵ هزار و۷۰ شماره آن مشغول بکار است.

وی به اجرا و عملیاتی نمودن پروژه‌های مختلف از جمله ظرفیت ‌سازی و دایری شماره‌های تلفن ثابت ،برگردان کافوهای مسی به نوری و نصب تجهیزات کافوی نوری در مراکز مخابراتی سطح استان براساس اولویت و استراتژیهای شرکت مخابرات ایران اشاره کرد.

وی در ادامه همکاری مشتریان با مجموعه مخابرات در زمینه نگهداری و حفاظت از تجهیزات مخابراتی نصب شده در سطح استان را ستودنی دانست و گفت: بدون شک این همراهی و تعامل در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان تاثیر گذار است.

حکمت همچنین درگاه های آنلاین و سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران برای پرداخت قبوض را یادآور شد و عنوان کرد: مشتریان فهیم با پرداخت به موقع قبوض میتوانند از قطع شدن و یکطرفه شدن خط تلفن، سرویس ها و خدمات مبتنی بر این سرویس جلوگیری نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =