۲۵ نفر
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
افتتاح اولین خط تولید فرنچ فرایز ایرانی

آیا می‌دانید افتتاح اولین خط تولید فرنچ فرایز ایرانی توسط شرکت زاگرس تاو ماشین انجام شده است؟ به نقل از شرکت ztm این خط تولید تمام اتوماتیک 0 تا 100 آن توسط متخصصین شرکت در ایران ساخته و مونتاژ شده است.

آیا می‌دانید افتتاح اولین خط تولید فرنچ فرایز ایرانی توسط شرکت زاگرس تاو ماشین انجام شده است؟ به نقل از شرکت ztm این خط تولید تمام اتوماتیک 0 تا 100 آن توسط متخصصین شرکت در ایران ساخته و مونتاژ شده است.

در ادامه به جزئیات بیشتر راجع‌به این خط تولید تمام ایرانی می‌پردازیم. همچنین راجع‌به چیستی و پتانسیل صادراتی سیب زمینی نیمه آماده صحبت می‌کنیم. و در قالب یک راهنمای خرید خط تولید فرنج فرایز کوچک نکات مهم خرید را یاد می‌گیریم.

این محتوا را تا انتها بخوانید تا از زبان یک شرکت متخصص از ارزش سیب زمینی فرنچ فرایز آگاه شوید.

برای اولین بار افتتاح اولین خط تولید فرنچ فرایز ایرانی رخ داد!

شاید از خود سوال کنید که پس خط تولیدهای سیب زمینی موجود در بازار ایران چگونه ساخته می‌شود؟ طبق تحقیقات میدانی ما خط تولیدهای فرنج فرایز در واقع استوک یا مصرف شده و وارداتی از خارج کشور هستند!

شاید حدود 50% یا بیشتر خط تولید استوک از کشور مثلا چین وارد کشور می‌شود. سپس در صورت کسری یا خرابی قطعه، شرکت کسری‌ها برطرف می‌کند و به نام خط نو، فروش خط تولید فرنچ فرایز را انجام می‌دهند.

اما شرکت زاگرس تاو ماشین برای اولین بار راه‌اندازی صفر تا صد خط تولید فرنچ فرایز تمام ایرانی را انجام داده است. حالا سوال ما این است که اصلا چه مزیتی دارد؟ اولین و مهم‌ترین مزیت قیمت خط تولید فرنچ فرایز در این حالت به‌صرفه‌تر است. و مهم‌تر از قیمت در هنگام خرید خط تولید فرنچ فرایز کیفیت بالاتر و پشتیبانی بهتری هم دریافت می‌کنید.

حالا بهتر است جزئیات بیشتری را راجع‌به این افتخار را از زبان خود شرکت بدانیم. اطلاعات این محتوا توسط شرکت سازنده گفته شده است.

افتتاح اولین خط تولید فرنچ فرایز ایرانی

راه اندازی کارخانه فرنچ فرایز در سنندج انجام شد

این خط تولید فرنچ فرایز تمام ایرانی در شهر سنندج و در کارخانه‌ای به مساحت 1500 متر مربع احداث شد. ظرفیت ورودی این خط تولید 1 تن سیب‌زمینی در ساعت است. و ظرفیت خروجی یا محصول نهایی فرنچ فرایز، 500 کیلوگرم در ساعت است.

این خط تولید فرنچ فرایز 500 کیلو در ساعت ظرفیت دارد اما شرکت زاگرس تاو ماشین توان ساخت خط با ظرفیت 1000 کیلوگرم در ساعت و حتی ظرفیت بالاتر هم دارد.

به نقل از آقای حمید رضا کاکاوندی مدیر عامل شرکت ztm، خط تولید فرنچ فرایز زاگرس تاو ماشین کمترین ضایعات را دارد. برای مثال برای پوست گیری به جای روش سایشی از روش پوست گیری بخار استفاده می‌کنیم. البته ما پوست گیر سایشی هم ساخته‌ایم که با تغییر طراحی کمتر ضایعات تولید می‌کند. و یا با روش میکس کردن آب و بخار جهت گرم نمودن آب بلانچر و انتقال سیب زمینی توسط درام، بلانچری (دستگاه آنزیم بری) با بهترین کارایی را برای مشتریان خود تولید می‌کنیم.

آقای مهندس حمید رضا کاکاوندی برای خرید خط تولید سیب زمینی نیمه آماده باید با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

برای مشاوره خرید خط تولید سیب زمینی نیمه آماده و دریافت قیمت خط تولید فرنچ فرایز، با مدیر فروش ما به شماره 09124408722 تماس بگیرید.

حالا کمی سراغ چیستی و کاربرد سیب زمینی نیمه آماده و پتانسیل صادراتی آن برویم.

فرنچ فرایز چیست و چه پتانسیلی صادراتی دارد؟

فرنچ فرایز چیست؟ سیب زمینی فرنچ فرایز French fries همان سیب زمینی‌های ترد، خشک و بلند رستورانی هستند. همچنین سیب زمینی‌هایی که به صورت نیمه آماده و منجمد در بسته‌بندی‌ها وجود دارد، هم فرنچ فرایز محسوب می‌شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید قدمت این غذا 300 سال می‌رسد.

ارزش بازار جهانی سیب زمینی طبق آمار سایت تحلیلی fortune business در سال 2021، به 15 هزار میلیارد دلار رسید! با این آمار احتمالا خرید خط تولید فرنچ فرایز منطقی و به‌صرفه به نظر می‌رسد. همچنین به دلیل سرانه تولید بالای سیب زمینی و بازار گسترده صادراتی سیب زمینی نیمه آماده، این صنعت در ایران پتانسیل ارز آوری زیادی دارد.

بزرگ‌ترین خریدار سیب زمینی نیمه آماده ایران کشور عراق است. اما کشور روسیه به دلیل مشکلات سیاسی با اروپا هم یکی از مشتری‌های اصلی ایران است. مقصد صادر سیب زمینی نیمه آماده به کشوره‌های همسایه عراق، ترکیه، روسیه و افغانستان است.

ارسال سیب زمینی نیمه آماده از راه‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی امکان پذیر است. چون که سیب زمینی منجمد ماندگاری بالاتر و قابلیت نگهداری در طول مسیر را دارد.

راهنمای خرید خط تولید فرنچ فرایز

برای دریافت کیفیت بالاتر در کنار قیمت به‌صرفه‌تر خرید خط تولید ایرانی برای شما گزینه مناسبی است. چون که در هنگام خرید خط تولید فرنچ فرایز دو انتخاب پیش روی شما است. خرید از متخصصان ایرانی یا از کشور چین یا اروپا خرید انجام دهید. خرید از کشورهای خارجی دردسرهایی مثل گیر و گور واردات، عدم پشتیبانی صحیح و واقعی و همچنین قیمت تمام شده سرسام آور را دارد.

پس از انتخاب و خرید حتما از متخصصین راه اندازی بخواهید که ماشین آلات خط تولید فرنچ فرایز را روشن و تست کنند. قبل از خط تولید سیب زمینی فرنچ فرایز حتما راجع‌به رزومه شرکت، اطلاعاتی کسب کنید. و در صورت امکان از شرکت سازنده به صورت حضوری دیدن کنید.

معرفی شرکت زاگرس تاو ماشین

زاگرس تاو ماشین طراح و سازنده خط تولید فرنچ فرایز تمام ایرانی است. به نقل از آقای حمید رضا کاکاوندی (مدیرعامل شرکت) ماشین آلات خط تولید فرنچ فرایز ما با طراحی فنی و مهندسی درست کمترین ضایعات را دارد. شرکت زاگرس تاو ماشین در سراسر ایران در زمینه طراحی، تولید، نصب کامل خطوط، ارتقا کارخانه‌ها و ماشین آلات خاص خط فرنچ فرایز (سیب زمینی نیمه آماده منجمد) با بهره‌گیری از بروزترین اطلاعات در این زمینه و با آخرین تکنولوژی‌ها در حال فعالیت است.

شرکت ZTM طراحی تمامی ماشین آلات خط تولید فرنچ فرایز را مطابق با طراحی و تکنولوژی روز اروپا انجام می‌دهد. و با تعهد و تخصص سعی بر راه‌اندازی واحدهای صنعتی نمونه برای شما را دارد.

در صورت عدم موفقیت شما ما نیز موفق نخواهیم شد، پس بنابراین برای تحقق موفقیت‌مان در تمام طول مسیر کنارتان هستیم.

شرکت زاگرس تاو ماشین در زمینه طراحی، ساخت، اجرا و راه اندازی ماشین آلات و خطوط صنایع‌غذایی فعالیت دارد. افتخار همکاری با مجموعه‌های بزرگی مانند چی‌توز، باتو، مزمز و کاله داریم. تضمین کیفیت ما تیم تخصصی طراحی و فنی کارآموزده ماست.

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت خط تولید فرنچ فرایز، با مدیر فروش ما به شماره 09124408722 تماس بگیرید.

فرنچ فرایز یا سیب زمینی نیمه آماده

فرنچ فرایز غذایی به قدمت 300 سال و از سال 1680 میلادی پرطرفدار مانده است. خاستگاه این فست فود در منطقۀ اروپای غربی و در کشور بلژیک است. به دلیل اینکه سربازان آمریکایی در قسمت فرانسوی زبان بلژیک این غذا را خورده‌اند اسم آن را سیب‌ زمینی فرانسوی (فرنچ فرایز) گذاشته‌اند.

اما راز خوشمزگی و کیفیت فرنچ فرایز در خط تولید سیب زمینی نیمه آماده است. چون که مواد اولیه سیب زمینی در ایران به فور و با کیفیت بالا تولید می‌شود. پس باید تنها در خرید خط تولید سیب زمینی فرنچ فرایز دقت کنید. نظر شما راجع‌به این افتخار چیست؟ تا الان تجربه خوردن فرنچ فرایز را داشته‌اید؟ لطفا در بخش دیدگاه نظرات خودتان را با ما درمیان بگذارید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =