۱۶ نفر
۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
از تخفیف های هتل الماس ۱ مشهد جا نمانید!

هتل الماس مشهد در سال ۱۳۹۲ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات بازسازی شد

هتل الماس مشهد در سال ۱۳۹۲ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات بازسازی شد. این هتل در نزدیکی حرم ثامن‌الحجج (علیه‌السلام) واقع شده است. هتل چهار ستاره الماس با انواع اتاق‌ها با بهترین و مدرن‌ترین امکانات رفاهی با طراحی و معماری مدرن مهمان‌نوازی ایرانی را در فضایی دلنشین تداعی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به نزدیکی آن به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور، بدون نیاز به‌وسیله نقلیه در مدت زمان بسیار کوتاه اشاره کرد.

هتل الماس ۱ مشهد یکی از هتل‌های نزدیک حرم است. نزدیک‌ترین ورودی به حرم در هتل الماس مشهد، ورودی باب‌الرضا است که با هتل ۴۶۰ متر فاصله دارد و با شش دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن برسید.

با اقامت در هتل الماس از امکانات و خدمات یک هتل ۴ ستاره برخوردار خواهید شد. رستوران، کافی‌شاپ، اتاق و فضای بازی مخصوص کودکان از امکانات این هتل است.

اتاق‌های ۱ تا ۵ تخته و سوئیت‌های ۴ نفره را می‌توانید باقیمت‌های مختلف در این هتل رزرو کنید. هزینه اقامت در مشهد بسته به فصل و تاریخ سفر متفاوت است. اگر می‌خواهید در عید به زیارت امام رضا (ع) بروید، بهتر است برای جلوگیری از افزایش قیمت هتل، آن را از یک ماه قبل رزرو کنید.

هتل الماس مشهد در ۵۰۰ متری ایستگاه مترو و اتوبوس قرار دارد و با ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به آن برسید. برای رسیدن به مقصد می‌توان از تاکسی در جاده اصلی نزدیک هتل استفاده کرد.

بیمارستان سینا، بیمارستان علوی، بیمارستان شهید غیاب، بیمارستان امام رضا، بیمارستان بنت الهادی و بیمارستان آریا از مراکز درمانی نزدیک به هتل الماس هستند.

از تخفیف های هتل الماس ۱ مشهد جا نمانید!

موقعیت جغرافیایی هتل الماس

هتل الماس را می‌توانید در خیابان امام رضا بین امام رضا ۴ و ۶ پیدا کنید. از نظر موقعیت مکانی، هتل به اماکن مقدس و مرکز مشهد بسیار نزدیک و دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مشهد از این مکان برای مسافران آسان است.

با شش دقیقه پیاده روی شما را به دروازه حرم امام رضا (ع) باب الرضا می‌رساند که تا هتل الماس ۴۶۰ متر فاصله دارد.

مسجد هفتاد و دو تن ۱.۱۷ کیلومتر، خانه ملک ۱.۶ کیلومتر، مسجد گوهرشاد ۱.۹ کیلومتر، مقبره نادرشاه افشار ۲.۴ کیلومتر، مسجد تاریخی مشهد ۳.۵ کیلومتر، امامزاده پیر پالندوز ۴ کیلومتر، عباسقلی خان تا ۴ کیلومتری ۴ کیلومتری حوزه علمیه عباسکو در یک کیلومتری هتل قرار دارد.

۱.۱ کیلومتر از هتل الماس مشهد تا پارک میرزا کوچک خان، ۱.۸ کیلومتر از پارک ملی باغ، از پارک بابا گودرات ۵.۴ کیلومتر، تا پارک کوه سنگی ۸.۸ کیلومتر، تا سرزمین عجایب ۱۲.۵ کیلومتر، تا پارک آبی ایران ۱۹ کیلومتر، تا باغ وحش وکیل آباد ۲۰ کیلومتر و تا سرزمین موج‌های آبی ۲۰.۲۵ کیلومتر فاصله دارد.

از هتل الماس تا رسیدن به بازار رضا ۳۷۷ متر، تا بازار جانت ۲.۶۵ کیلومتر، تا مجتمع جیت خاور ۴.۱۵ کیلومتر، تا مجتمع تجاری پراما ۸.۳ کیلومتر، تا مجتمع کوسه الماس و بازار بین المللی سپاد ۱۲.۵ کیلومتر باید طی کنید.

همچنین فرودگاه بین المللی شهید هاشمی مشهد ۸.۸ کیلومتر، ترمینال مسافربری بین شهری مشهد ۷.۱۲ کیلومتر و ایستگاه قطار ۴.۲ کیلومتر با هتل الماس فاصله دارند.

امکانات هتل الماس

اقامتگاه‌های ارائه شده در هتل الماس ۱ مشهد بسیار متنوع است. معماری و طراحی جذاب هتل در کنار امکانات راحت و پرسنل مجرب، این مکان را به انتخابی عالی برای مسافران تبدیل کرده است. برخی از امکانات اصلی ارائه شده به مهمانان عبارت‌اند از: سالن، فرودگاه، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، یخچال، مینی بار، اینترنت بی سیم، کلید برق، سیستم هشدار، لایت باکس، صندوق امانات، تهویه مطبوع، آسانسور، تاکسی، خانه داری. ساعت لباسشویی، کافی نت، آرایشگاه زنانه، سالن اجتماعات، سالن‌های پذیرایی، خدمات پزشکی، محل نگهداری از کودکان، کافه‌ها، رستوران‌ها و پارکینگ‌ها است.

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل الماس مشهد

هتل الماس دو رستوران دارد که در طبقه اول با ظرفیت ۲۸۰ نفر در طبقه هشتم هتل با چشم‌انداز زیبای حرم رضوی رستوران دوم با ظرفیت ۱۲۰ نفر قرار دارد. در طبقه همکف کافی شاپی است که مکانی مناسب برای جلسات شما می‌توانید باشد تا با دوستان و عزیزان خود اوقات خوشی را سپری کنید.

جاذبه‌های اطراف هتل الماس

هنگام رزرو هتل در مشهد، فاصله هتل تا حرم رضوی موضوع بزرگی است. از این حیث هتل الماس یکی از هتل‌هایی است که به دلیل قرارگرفتن در خیابان امام رضا ۶ می‌تواند در مدت زمان کوتاهی مسافران را برای زیارت به حرم برساند. همچنین مهمانان با رزرو این هتل می‌توانند به‌راحتی به جاذبه‌های مشهد از جمله موزه نادرشاه، حمام میرزا کولیبک و موزه مردم شناسی آستان قدس دسترسی داشته باشند. آنها همچنین نگران خرید سوغاتی نیستند زیرا می‌توانند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی برای خرید به بازار رضا، بازار مرکزی و مجتمع تجاری الماس مراجعه کنند.

قوانین کنسلی و تخفیف‌های هتل الماس مشهد

در وب‌سایت هتل الماس اطلاعاتی برای کنسلی وجود ندارد، اما از آنجایی که این هتل جزو گروه هتل الماس است، ممکن است بتوان از همان سایت برای کنسلی یا گرفتن تخفیف استفاده کرد.

اگر بعد از رزرو و اقامت در هتل اقامت خود را کنسل کنید، کل هزینه یک شب از کل صورت‌حساب شما کسر خواهد شد.

در صورت ثبت درخواست انصراف در روزهای اصلی سفر و کمتر از ۴۸ ساعت قبل از ورود، باید بهای کل شب اقامت را بپردازید، اما در صورتی که این درخواست قبل از ۴۸ اعلام شود، ۵۰ درصد قیمت اقامت از مبلغ سپرده حذف خواهد شد.

در صورت ثبت نام در روزهای غیر پیک ۲۴ ساعت قبل از ورود، ۱۰۰% قیمت یک شب و ۵۰% قیمت یک شب در هتل الماس یک ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از ورود پرداخت می‌شود. در صورت انصراف ۴۸ ساعت قبل از ورود، هیچ جریمه‌ای وجود ندارد و به شما بازپرداخت کامل خواهد شد. در صورت انصراف هتل، آنها موظف به پرداخت کل مبلغ سپرده شما هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =