نصب دیوارهای سفید در ۳۰۰ نقطه شهر ارومیه برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار ارومیه گفت: در۳۰۰ نقطه از شهر ارومیه دیوارهای سفید برای تبلیغات انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری فرماندار ارومیه اظهار داشت: در شهر ارومیه ۳۰۰ نقطه در شهرهای مراکز بخش های چهارگانه بخش سیلوانا ۵ نقطه، صومای برادوست ۵ نقطه، انزل ۴ نقطه و نازلو ۶ نقطه و همچنین در تمامی روستاهای شهرستان برای تبلیغات انتخابات مهیا و مشخص شده است.

عماری با بیان اینکه فضای متعارف، عادلانه و تعریف شده و طبق استانداردهای وزارت کشور را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می‌دهیم، یادآور شد: اگر در فضای خارج از فضای تعیین شده و خارج از دستورالعمل ها و چهارچوبها شاهد تبلیغات باشیم براساس قوانین مربوطه برخورد خواهد شد.

عماری با اشاره به ترافیک شهر ارومیه و همچنین ضرورت توجه نامزدها به این موضوع تصریح کرد: در انتخاب محل ستادهای انتخاباتی مباحث ترافیکی باید در نظر گرفته شود؛ چرا که یکی از معضلات کنونی ارومیه ترافیک است و اگر ستادی در نقطه‌ای بدون برنامه‌ریزی و هماهنگی انتخاب شود، برای مردم مشکل ایجاد می‌شود، از این‌رو باید به الزامات ترافیکی عمل کنند تا مشکلات مضاعف ایجاد نشود.

وی ادامه داد: فضا و بستر لازم برای تبلیغات و در راستای تبلیغات مساوی و عادلانه برای تمام نامزدهای انتخاباتی را فراهم خواهیم کرد و انتظار داریم در محل‌های تعیین شده به تبلیغ خود بپردازند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1918381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =