استقلال تهران به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.

در ادامه رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران، استقلال تهران در همدان مقابل پاس همدان قرار گرفت که با پیروزی چهار بر یک در این دیدار به مرحله بعدی مسابقات راه یافت.

مجتبی جباری(دو گل، 15 پنالتی و 2+90) و حنیف عمران زاده(69) و پژمان منتظری(86) برای استقلال گلزنی کردند و پژمان منتظری مدافع استقلال در دقیقه1+ 45 (گل به خودی) زننده تک گل پاس بود.
استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با شاهین بوشهر رودررو خواهد شد.
این در حالی است که در بازی دیگر از جام حذفی تیم شهرداری بندرعباس با پیروزی دو بر یک توانست صبای قم را از جام حذفی کنار بزند.
در این دیدار که در ورزشگاه تختی بندرعباس و در حضور 5 هزار نفر برگزار شد شهرداری با گل های علی مطوری و حمید رجبی به یک شانزدهم نهایی جام حذفی رسید.
اما شگفتی دیگر در کرمان رقم خورد جایی که تیم فوتبال مس با نتیجه یک بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان شکست خورد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.حکیم نصاری برای نفت گلزنی کرد تا این تیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.
در تبریز سپاهان اصفهان با پیروزی سه بر یک و با گل های احمد جمشیدیان،مهدی کریمیان و رضا عنایتی مقابل ماشین سازی به پیروزی رسید و شاگردان مایلی کهن هم با قبول شکست مقابل داماش گیلان از گردونه رقابت ها کنار رفتند.
گلهای داماش در این بازی را افشین چاووشی، محمدرضا مهدوی و بهنام به ثمر رساندند و تک گل سایپایی ها را هم ابراهیم صادقی در دقیقه 40 وارد دروازه حریف کرد.
داماش در مرحله بعد به مصاف برنده پرسپولیس و نفت محمودآباد می‌رود که با توجه به میزبانی پرسپولیس در بازی فردا، احتمال برگزاری دیدار 2 تیم داماش و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی بسیار زیاد است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 101798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۸
    0 0
    موافقم