700 اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی روز گذشته در اعتراض به شرایط بد زندان و نیز بازرسی‌های مکرر شبانه دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش فارس در غزه، اسرای زندان صحرایی نفحه که تعداد آنها به 700 اسیر می‌رسد، روز گذشته در اعتراض به شرایط بد زندان و بازرسی‌های مکرر شبانه و جدا ساختن اسرا از یکدیگر روز گذشته به مدت یک روز دست به اعتصاب غذا زدند. سازمان انصار الاسری(یاران اسرا) به نقل از یکی از رهبران جنبش فتح در زندان نفحه اعلام کرد: این اعتصاب در واقع پیام هشداری به مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی بود تا به فکر تغییر سیاست‌های خود در برابر اسرا باشند و به نقض مستمر حقوق اسرا پایان داده و شرایط زندا‌ن‌ها را بهبود بخشند.
"رمزی النجار " نایب رئیس سازمان انصار الاسری با اشاره به این که اوضاع در زندان‌های رژیم صهیونیستی بحرانی است، گفت: از ملت فلسطین می‌خواهیم چه در بعد سیاسی و چه در بعد اجتماعی در کنار اسرا بایستند و از آنها حمایت کنند.
همچنین النجار خواستار اقدام جدی بین‌المللی و عربی جهت پایان دادن به وضعیت اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی و جلوگیری از بحرانی‌تر شدن وضعیت آنها شد. زندان نفحه در جنوب صحرای نقب و در جنوب فلسطین اشغالی قرار دارد. این زندان در سال 1980 تاسیس شد و در حال حاضر 700 اسیر فلسطینی در آن در شرایط بسیار بدی نگهداری می‌شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 102971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =