این عقیده رییس سابق سازمان تربیت بدنی است که می گوید ورزش ما در حال حاضر اصلا شرایط خوبی ندارد.

رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای با اشاره به وضعیت فعلی ورزش کشور می گوید:«من در مجموع می‌توانم بگویم در ورزشی که الان داریم، البته منهای مدیریت فعلی ورزش، شرایط خوبی نداریم. البته قصد تعریف کردن از کسی را ندارم اما خب شما باید این را بدانید که ورزش ایران شرایط خیلی خوبی ندارد. گرچه این را هم باید بگویم و بارها روی آن تاکید کنم که نتایج کاروان ایران در بازی‌های آسیایی، عملکرد مدیریت گذشته ورزش است به علاوه دقت و حواس جمعی مدیر جدید ورزش.»


مهرعلیزاده ادامه می دهد:« مدیریت جدید ورزش در این یک سال چه برنامه‌ای را می‌توانسته پیاده کند؟ یادم است زمانی که رئیس سازمان تربیت بدنی شدم، آذر سال 80 بود. مهرماه سال 81 هم بازی‌های آسیایی برگزار شد. یعنی من فقط حدود 9 ماه رئیس سازمان تربیت بدنی بودم که بازی‌های آسیایی برگزار شد. نتایجی که ایران در بازی‌های آسیایی سال 81 گرفت، واقعا عملکرد من نبود. آن نتایجی که ایران گرفت، نتایج برنامه‌های مدیر گذشته بود. کسی که رئیس سازمان تربیت بدنی می‌شود، در بازی‌های آسیایی می‌تواند تنها روحیه‌ها را حفظ کند که ورزشکاران و مربیان برای بازی‌های آسیایی به مشکل نخورند. البته این هم می‌شود که فرد، روحیه‌ای که ورزشکاران دارند را از آن‌ها بگیرد و زحمات مدیر گذشته را بر باد دهد.»


رییس سابق سازمان تربیت بدنی در پایان می گوید:« تاریخ انتخاب رئیس سازمان تربیت بدنی در ایران طوری است که در کمتر از یک سال پس از انتخاب رئیس جدید، بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود. به همین دلیل نمی‌توان الان آقای سعیدلو را در موفقیت یا ناکامی ایران در گوانگ‌ژو خیلی سهیم دانست. الان آقای سعیدلو بیشترین کاری که از دستش برمی‌آید این است که روحیه‌ها را حفظ کند. الان هم بدون در نظر گرفتن این‌که چه کسی در موفقیت یا ناکامی ایران در بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو سهیم است، باید بگویم فکر نمی‌کنم بتوانیم نتایجی بهتر از بازی‌های آسیایی گذشته بگیریم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 105025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =