کیفر ساترلند بهار آینده با نمایش «فصل قهرمانی» برای اولین بار روی صحنه برادوی می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، کریس ناث، جیسن پاتریک، برایان کاکس و جیم گافیگان همبازی‌های او در این نمایش هستند.

گرگوری موشر، کارگردان این نمایش است. او فصل گذشته اجرای جدیدی از «منظری از روی پل» را با بازی لیو شرایبر و اسکارلت جوهانسن روی صحنه برد. این نمایش موفق یک جایزه تونی برای جوهانسن، بازیگر «دختری با گوشواره مروارید» به همراه داشت.

حضور ساترلند برگ برنده‌ای برای برادوی محسوب می‌شود. این روزها کلید اصلی موفقیت نمایش‌های برادوی حضور بازیگری چهره در نقش اصلی نمایش است، بازیگری که مردم او را به واسطه سریال تلویزیونی موفق بشناسند. بنابراین ساترلند بهترین گزینه برای این نمایش است. او هشت فصل متوالی در نقش اصلی سریال «24» محصول شبکه فاکس مهمان خانه‌ها بود.

در ادامه روند حضور بازیگران مشهور در نمایش‌های برادوی امسال نمایش «تاجر ونیزی» با بازی آل پاچینو، «رانندگی برای خانم دیزی» با بازی جیمز ارل جونز و ونسا ردگریو و «خانه برگ‌های آبی» با بازی بن استیلر و ادی فالکو (بازیگر سریال «پرستار جکی») روی صحنه می‌روند.

همبازی‌های ستاره «24» در این نمایش نیز همگی چهره هستند؛ گافیگان با «پسران من» شهرت دارد، ناث (بازیگر «نظم و قانون» و «جنسیت و شهر») پیشتر نیز با «بهترین مرد» در سال 2000 روی صحنه برادوی حضور داشته است. برایان کاکس (بازیگر مجموعه فیلم‌های «بورن») در سال 2007 در اجرای «راک اند رول» در برادوی روی صحنه رفت.

جیسن پاتریک که سال 2003 در اجرای دوباره «گربه روی شیروانی داغ» خوش درخشید پسر جیسن میلر، نویسنده «فصل قهرمانی» است.

این نمایش داستان چهار عضو سابق تیم بسکتبال دبیرستانی کاتولیک است که در خانه مربی بسیار بیمارشان (با بازی کاکس) دور هم جمع می‌شوند.

نمایشنامه «فصل قهرمانی» در سال 1972 نوشته و برنده جایزه تونی و پولیتزر شد. این نمایش اولین بار سال 1973 روی صحنه رفت و بیش از 700 اجرا داشت.

قرار است این نمایش مارس سال 2011 در تماشاخانه «شوبررت» اجرا شود.

ورایتی / 2 نوامبر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 105462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =