کیفر ساترلند در نشست مطبوعاتی سریال «تماس» زمان آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «24» را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، کیفر ساترلند که در سریال پربیننده «24» نقش جک بائر را بازی می‌کرد از شروع فیلمبرداری «24» از اوایل بهار سال 2012 خبر داد.
 
این بازیگر روز یکشنبه گفت امیدوار است فیلمبرداری از اواخر آوریل یا اوایل مه آغاز شود، ساترلند درمورد خط داستانی فیلم سینمایی «24» حرفی نزد، اما به احتمال زیاد فیلم ادامه ماجراهای سریال باشد. سریال ماجرای جک بائر، مامور سازمانی ضدجاسوسی در آمریکا بود که در هر فصل باید با گروهی تروریستی دست و پنجه نرم می‌کرد. این سریال سال 2010 پس از نزدیک به 10 سال به پخش خود خاتمه داد.
 
ساترلند در حال حاضر مشغول بازی در سریال «تماس» است، او در این سریال نقش پدری را بازی می‌کند که پسرش (با بازی دیوید مازوز) یک نابغه است. او توانایی این را دارد که بتواند با ارواح ارتباط برقرار کند و حتی آینده را پیش‌بینی کند.
 
 
ساترلند در سریال «24» همیشه احساسات خود را سرکوب می‌کرد اما کاراکتر جدید او در «تماس» مردی است به نام مارتین بوم که بسیار احساساتی است. این بازیگر در نشست سریال توضیح داد فکرش را هم نمی‌کرده که خیلی زود درگیر یک سریال دیگر شود و حتی به فکر بازی در نقش کاراکتری متفاوت از کاراکتر جک بائر نبوده است.
 
 
این بازیگر گفت: «به این دلیل با «تماس» همراه شدم که توانستم با متن آن ارتباط برقرار کنم.» متن سریال را تیم کرینگ نوشته است که پیشتر سریال «قهرمانان» را ارئه کرده بود.
 
سریال «تماس» سال آینده میلادی روی آنتن می‌رود و فیلم «24» برای پخش در میانه‌های سال 2013 تولید می‌شود.
 
آسوشیتدپرس / 8 ژانویه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =