۰ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۸

فصل جدید مجموعه تلویزیونی «24» در 12 قسمت تولید و از شبکه فاکس پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیفر ساترلند دوباره در لباس جک بائر به تلویزیون برمی‌گردد، اما فصل جدید برخلاف فصل‌های گذشته سریال که هر کدام 24 قسمت بودند و 24 ساعت از یک روز را به نمایش می‌گذاشتند نیست.

این فصل در 12 قسمت تولید می‌شود و ساعت‌های «کسل‌کننده» حذف می‌شوند.
 
فصل جدید سریال «24: یک روز دیگر زنده بمان» نام دارد و خبر ساخت آن سه سال پس از پخش فصل هشتم سریال منتشر شد. سریال «24» در مجموع 192 قسمت داشت و از سال 2001 تا 2010 روی آنتن رفت.
 
در انتهای فصل هشتم و با به آخر خط رسیدن جک بائر، بسیاری حدس می‌زدند سریال هم به آخر خط رسیده و بعد قرار شد فیلم سینمایی آن را بسازند که این کار منتفی شد، اما به نظر می‌رسد نویسندگان مجموعه ایده‌های تازه ای پیدا کرده‌اند.
 
ساترلند که پس از «24» در سریال متفاوت «تماس» نقشی پدری مهربان را بازی می‌کرد، احتمالا از شنیدن خبر تولید فصل جدید «24» خوشحال است چون تولید «تماس» تنها پس از پخش دو فصل لغو شد.
 
نکته عجیب برای طرفداران بسیار زیاد «24» این است که سریال 12 قسمتی است. این در حالی است که بینندگان عادت کرده بودند در هر قسمت یک‌ساعته سریال، یک ساعت از زندگی جک باور و دیگر شخصیت‌های سریال را دنبال کنند.
 
کوین رایلی رئیس شبکه فاکس اعلام کرد هوارد گوردن، طراح سریال «24» که اخیرا با سریال «میهن» بسیاری را به تحسین واداشته از خبر تولید دوباره سریال بسیار خوشحال شده و «انرژی» گرفته است.
 
رایلی گفت: «آنها همیشه ایده ساخت فیلم «24» را داشتند، اما به نظرم خودشان هم می‌دانند بیست و چهاری که در دو ساعت خلاصه شود «24» نیست.»
 
او افزود: «کاری که حالا آن‌ها می‌کنند این است که دوباره سیر طبیعی زمان را دنبال می‌کنند با این تفاوت که... فقط ساعت‌های جذاب را نشانمان می‌دهند.»
 
کیفر ساترلند نیز درمورد این خبر گفت: «واکنش‌ها به سریال «24» با هر تجربه دیگری در زندگی من به عنوان بازیگر متفاوت بود. اینکه دوباره می‌توانم با شخصیت جک بائر همراه شوم مثل این است که دوستی گمشده را پیدا کردم. ایده‌های هوارد گوردن هیجان‌انگیز و تازه هستند، و بیننده را پشیمان نمی‌کنند.»
 
هوارد گوردن نیز درمورد بازگشت «24» گفت: «جک باور همیشه برایم شخصیتی جذاب و هیجان‌انگیز بوده و باید اعنراف کنم دلم برایش تنگ شده است. به نظرم دل طرفداران هم برایش تنگ شده است. شخصیت او در طول سال‌ها تغییراتی کرد و شکل گرفت. حالا در این شکل جدید فرصتش هست تا بخش دیگری از زندگی او را ببینیم و متوجه شویم دنیا چقدر تغییر کرده است. طرفداران مطمئن باشند همان جک باوری که می‌شناسند و دوست دارند برمی‌گردد.»
 
فصل جدید «24» سال آینده در ماه مه روی آنتن می‌رود.
 
گاردین / 13 مه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    25 1
    مرسي از اين خبر خوب .
  • بدون نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    29 0
    خبر بسیار خوبی بود. 24، سریال پرهیجان و جذابی است.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    26 0
    خیلی هم خوب.واقعا سریال خوش ساخت و خوبی بود.امیدوارم فصل جدید هم همین طور باشه و بدون تاخیر پخش بشه
  • پارس موسیقی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    26 0
    گاهی وقتا میخندیدم برای کسایی که میگفتن از دیدن فیلمی لذت بردن یا باهاش زندگی کردن... اما این اتفاق برای من افتاد...با 24 زندگی کردم...باورش کردم... عاشق جک شدم...هنوز تصویر جک تو ذهنمه.... تصویر آخری که داره به بالا و تو دوربین نگاه میکتنه...خوشحالم میخوان ادامه بدن
  • بی نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    11 0
    بیصبرانه منتظر هستم تا ببینمش قابل توجه صدا و سیمای آقای ضرغامی بیشتر مردم ایران از دیدن این فیلم بسیار جذاب بخاطر سیاست های غلط شما محروم هستند