کیفر ساترلند، بازیگر نقش جک بائر در «24» از پایان نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «24» خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، ساترلند گفت بیلی رِی بالاخره نوشتن فیلمنامه «24» را به پایان رساند و اذعان کرد نوشتن فیلمنامه پروسه بسیار پیچیده‌ای بوده است.

او گفت: «زمان زیادی، حدود دو سال روی نوشتن فیلمنامه کار کردیم، تبدیل کردن داستانی که در 24 ساعت رخ می‌دهد به فیلمی دوساعته کار بسیار مشکلی بود.»

تولید فیلم سینمایی «24» به زودی و با فراغت ساترلند از ساخت «تماس» شروع می‌شود. ساترلند به همراه تیم کرینگ، نویسنده سریال «قهرمانان» به کن سفر کرده تا مقدمات پخش سریال جدیدشان «تماس» در فرانسه را فراهم کنند.

کرینگ به عنوان طراح داستان در «تماس» همان مفاهیم «قهرمانان» را مطرح می‌کند. سریال ماجرای پسری است که به نظر می‌رسد توانایی پیش‌بینی آینده را دارد. نقش پدر این پسر را ساترلند بازی می‌کند.

در این سریال رابطه خودآگاه انسان با وقایع جهان و رابطه انسان و جهان از نظر علم کوانتوم بررسی می‌شود. البته قرار نیست سریال علمی و سرشار از مفاهیم ثقیل باشد، «تماس» داستان جدایی و آشتی یک پدر و پسر است.

ساترلند که بسیار شیفته موضوع این سریال شده، گفت: «بعد از «24» فکر نمی‌کردم به این سرعت به تلویزیون برگردم. تجربه معرکه‌ای بود و می‌خواستم مدتی را به هضم آنچه در این چند سال بر من گذشته بگذرانم. دلم می‌خواست چند فیلم سینمایی کار کنم، اما وقتی داستان «تماس» را خواندم همه چیز عوض شد. به صفحه 25 رسیده بودم که متن را زمین گذاشتم و گفتم باید این کار را انجام دهم.»

ماجرای پدری که نمی‌تواند پسر خود را لمس و درک کند و عاجزانه به فکر راهی برای نزدیکی با فرزند خود است فرصت مناسبی برای ساترلند است که توانایی خود در نمایش احساسات مختلف را نشان دهد، فرصتی که در سریال «24» برای این بازیگر پیش نیامد چون جک بائر تا حد امکان از بروز احساسات خود خودداری می‌کرد.

ساترلند در این مورد گفت: «وقتی با کرینگ درمورد این کار صحبت کردم گفت می‌خواهد این کار احساسی باشد. من در «24» باید همه احساساتم را سرکوب می‌کردم، پس این سریال یک فرصت عالی بود.»

کرینگ قصد دارد در «تماس» مانند «قهرمانان» مرزها را پشت سر بگذارد و مضامین علمی و معنوی را پیش بکشد. از طرف دیگر ماجرای سریال در چهار کشور می‌گذرد و بازیگرانی از ایرلند، عراق و ژاپن در سریال حضور دارند و برخی از دیالوگ‌های فیلم به زبان مادری بازیگران خارجی خواهد بود.

کرینگ گفت یک دهه می‌شود مضامینی مشابه در آثارش دیده می‌شود و دوست دارد چیزهایی را که به آنها ایمان دارد به تماشاگر عرضه کند و در این کار دانش بیننده را دست کم نمی‌گیرد.

ساخت «تماس» به زودی شروع می‌شود و سریال بهار سال 2012 روی آنتن می‌رود.
 
هالیوود ریپورتر / 4 اکتبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زوکربرگ IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    5 0
    عاشقتم کیفر ساترلند / بی صبرانه منظر اومدن فیلم 24 و هم سریال تماس هستیم .اونطور که فهمیدم فیلم تماس یا لمس با نام Touch از شبکه fox پخش خواهد شد . خبر آنلاین لطفا پیگیر این دوتا فیلم باش و اطلاعات تکمیلی و آمار واضح بده لطفا"
    • بدون نام NL ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
      0 0
      اسمت چه باحاله. خودشي؟