خبر آنلاین در میزگرد روز سه شنبه عصر هفدهم آبان در کافه خبر این موضوع را با حضور مسئولان، هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی ایران سابق، تهران و جمعی از کارشناسان و نمایندگان مجلس، بررسی می کند.

ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران در دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، چه تبعاتی داشته؟ آیا همچنان برخی از دانشجویان و استادان در مقابل این تغییر حرفهایی برای بازگویی دارند؟و در آخر  چه تمهیداتی باید به کار بست تا  با کمترین هزینه این ادغام صورت بپذیرد؟

خبر آنلاین در میزگرد روز سه شنبه عصر (فردا) در کافه خبر این موضوع را با حضور مسئولان، هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی ایران سابق، تهران و جمعی از کارشناسان و نمایندگان مجلس، بررسی می کند.

سئوالات و نظرهای خود را در قالب نظر (کامنت) برای ما بفرستید و در میزگرد بررسی ادغام دانشگاه ایران شرکت کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 106849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
    0 0
    خبر آنلاین اسل این کار غیر قانونی است.صورت مسئله رو پاک نکن مزدور
  • بدون نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
    0 0
    لطفا از آقایون و البته خانم بپرسید که تکلیف ادامه ی درس خواندن ما چیست.یادآوری کنید که با این اقدام بذر کینه و دشمنی را بین دانشجویان دو دانشگاه پاشیدند و قطعا دود آن به چشم کسی جز مردم بیچاره نخواهد رفت.چه آسان برای آخرتشان عذاب الهی را می خرند!
  • بدون نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
    0 0
    همه بچه ها رو حراست خواس!خدا ازشون نگذره که آبروی نظامو یردن!
  • دکتر رضایی IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
    0 0
    واقعا جای نگرانی داره کسی که در دانشگاه کار می کنه ولی دربیمارستان حوزه کرج مجبوره سر کلاس بره، بالاخره متعلق به کدام دانشگاه خواهد بود؟ تهران یا کرج؟
  • بدون نام IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
    0 0
    آیا دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران سابق اجازه‌ی انتخاب بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران را برای مقطع بالینی خود خواهند داشت؟
  • بدون نام IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
    0 0
    خداخيرتون بده اينهمه گفتن به كجارسيددانشگاه ايران كه پارتي نداره
  • بدون نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
    0 0
    با سلام چرا باید انحلال یا ادغام دانشگاهی با این عظمت بدون ایجاد آمادگی و برنامه ریزی قبلی صورت بگیرد؟ تصمیمی که حتی هیات رییسه دانشگاه تا لحظه آخر از آن بی خبر باشند؟
  • ps IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
    0 0
    ما با بچه های دانشکده پرستاری میایم در دفترتون و بهتون می گیم چرا ان کار انجام شده. منتظر باشید 800 نفر از دانشجوها بیان و تو این میزگرد شرکت کنن.
  • بدون نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
    0 0
    خبر آنلاین لطفا بپرس چرا این قدر تهاجمی واسه گرفتن دانشگاه برخورد شد؟ چرا وقتی تو بارون اقلا 2000 تا دانشجو اومدن با آرامش بپرسن بابا چی شده هیچ کی بهشون اهمیت نداد؟ خانم وزیر آیا این انصافه؟ آیا این پیشرفته؟ مگه ما از دانشگاه تیپ 3 اومدیم که باید خوشحال باشیم؟ فرض کن یه کشور مثلا پر قدرت تر بیاد ایرانو بگیره بگه ایران مال من،نباید مقاومت کرد؟حتی اگه اون کشور مسلمون و شیعه باشه؟ چرا اگه ادغام شده فقط اسم یه دانشگاه مونده؟
  • بدون نام IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
    0 0
    تلویزیون بعد 2هفته میاد بررسی میکنه ,کیا رو دعوت میکنه؟متهمین رده اول ودوم! با کی تلفنی صحبت میکنه؟متهم ردیف سوم! خبرگزاریها هم همه اش حمایت کردن. اصلا بحث اگر سر آینده ما دانشجوها هم نباشه,واقعا عارشون نمیاد,اینطوری از یه کار قرون وسطایی حمایت میکنن,بعدشم پز میدن که وزیر ما شیر زنه,کارایه مردانه میکنه؟!آخه درایت هم خوب چیزیه