به دنبال کلمات می‌گردم تا بتوانم احساساتم را بیان کنم.

شین تائوونگ پس از برتری 3 بر یک برابر ذوب آهن و کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران گفت:«به دنبال کلمات می‌گردم تا بتوانم احساساتم را بیان کنم. من واقعا از کسب این موفقیت خوشحال هستم. از زمانی که سرمربی تیم شدم وقت زیادی را برای آنالیز تیم‌ها صرف کردم. پیش از مسابقه به بازیکنانم گفتم که مراقب ذوب آهن باشید. این تیم مدافعان خوبی دارد و فکر می‌کنم بازیکنانم خیلی خوب کار کردند.»


وی ادامه داد: «در سال 1995 یکبار با سئونگنام به عنوان بازیکن قهرمان آسیا شده بودم و امشب به عنوان سرمربی این موفقیت را تکرار کردم. البته اتفاق امشب بسیار شیرین‌تر از آن قهرمانی بود. به عنوان بازیکن مطمئن بودم که قهرمان می‌شویم اما از زمانی که سرمربی شدم تصور نمی‌کردم بتوانم یک مقام قهرمانی در چنین مسابقات مهمی کسب کنیم. بنابراین قهرمان شدن به عنوان مربی دو برابر قهرمانی به عنوان بازیکن برایم خوشحال کننده است.»
سرمربی سئونگنام در پایان گفت:« قهرمانی امشب باعث حضور ما در جام باشگاه‌های جهان می‌شود و می‌خواهیم پتانسیل بالای آسیا را در این رقابت‌ها نشان دهیم. می‌خواهیم به همه ثابت کنیم که فوتبال آسیا در سطح بالایی قرار دارد و سخت تلاش خواهیم کرد تا به این هدف برسیم. فوتبال در آسیا پیشرفت کرده و مطمئنم بهتر هم خواهد شد.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 108074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =