دیدار دوستانه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با برتری 4 بر 2 تیم سفید بر تیم قرمز به پایان رسید.

عصر سه شنبه و پس از لغو دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیجریه، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند در قالب دو تیم سفید و قرمز به دیدار هم رفتند که در پایان تیم سفیدپوش به رهبری جواد نکونام توانست 4 بر 2 پیروز از میدان خارج شود.

نیمه نخست این دیدار دوستانه با تساوی یک بر یک پایان یافت. گل تیم سفید را در نیمه نخست آندرانیک تیموریان به ثمر رساند، اما محسن بنگر با باز کردن دروازه علیرضا حقیقی بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم محمد غلامی و جواد نکونام تیم سفید را از قرمزپوشان پیش انداختند. با آن که محمد نوری از روی نقطه پنالتی برای تیم قرمز گلزنی کرد و اختلاف دو تیم را کم کرد، اما پژمان نوری بار دیگر برای تیم سفیدپوش گلزنی کرد تا در نهایت این بازی با برتری تیم سفید به پایان برسد.

قضاوت این دیدار را که در حضور تماشاگران اندک حاضر در ورزشگاه آزادی انجام شد، تورج حق‌وردی بر عهده داشت.

بازیکنان تیم سفید را علیرضا حقیقی، خسرو حیدری، محمد نصرتی، هادی عقیلی، ابوذر رحیمی، جواد نکونام (کاپیتان)، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، هادی نوروزی و رضا نوروزی تشکیل می‌دادند.

در تیم قرمز هم حسن رودباریان (کاپیتان)، پژمان منتظری، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمد برجلو، محمد نوری، مهدی کیانی، میلاد زنیدپور، میلاد میداوودی، بهادور عبدی و محمد غلامی بازی کردند.

در جریان بازی حسن حوری جانشین حسن رودباریان شد.

حنیف عمران‌زاده هم در تیم سفید جای علیرضا نورمحمدی در تیم قرمز را گرفت.

همچنین در جریان بازی به تشخیص افشین قطبی سرمربی تیم ملی محمد غلامی و رضا نوروزی جای خود را در دو تیم عوض کردند. همچنین مهرداد اولادی جای محمد برجلو را گرفت. در ادامه برجلو بار دیگر به زمین آمد و جانشین بهادر عبدی شد.

قرار بود تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در ورزشگاه آزادی دیداری دوستانه و تدارکاتی را برگزار کند اما عقاب‌های آفریقایی 48 مانده به برگزاری مسابقه از حضور در تهران و انجام این بازی عذرخواهی کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 108913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
    0 0
    پیشنهاد می دهم به تیم برنده پاداش داده شود .
  • امیر IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
    0 0
    تو گینس باید ثبت کنند
  • افشین IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
    0 0
    نمیدونیم بخندیم یا گریه کنیم ژاپن با ارژانتین بازی میکنه ما با خودمون تازه با این اختلاف و تعداد گل بالا می بازیم منم با اقا امیر موافقم باید توی گینس ثبت بشه