کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای نهایی مرد سال فوتبال آسیا را اعلام کرد.

در میان 5 نامزد نهایی نام فرشید طالبی و فرهاد مجیدی از ایران ، بدر المتوا از کویت ، حسین سلمان از تیم الریفا بحرین و ساسا اوگمینوفسکی از استرالیا که در تیم سئونگنام کره بازی می کند ، 5 نامزد نهایی برای انتخاب مرد سال آسیا هستند. نکته جالب توجه درباره این لیست انصراف کایسوکه هوندا از ژاپن و پارک از کره جنوبی بود که باشگاه های شان اجازه حضور در مراسم انتخاب بهترین ها را به آنها نداده اند. بر اساس قوانین کنفدراسیون آسیا تنها بازیکنی شانس بهترین شدن را دارد که در شب جشن در سالن حضور داشته باشد.

در میان 5 بازیکن معرفی شده ، بازیکن استرالیایی و فرشید طالبی از ایران صاحب بیشترین شانس برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا هستند چون حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده اند. طالبی در طول سال بارها از سوی کنفدراسیون به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد . او درحالی در آستانه انتخاب به عنوان مرد سال آسیا قرار دارد که جایی در لیست بازیکنان تیم ملی ایران ندارد!

همچنین فدراسیون فوتبال ایران در میان نامزد های بهترین فدراسیون سال فوتبال آسیا و وحید شمسایی در لیست بهترین بازیکن فوتسال آسیا حضور دارد. ذوب آهن هم شانس انتخاب به عنوان باشگاه سال فوتبال قاره آسیا را دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 109375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسر IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
    2 2
    هیچکس مثل کاپیتان فرهاد لیاقت مرد سال شدن در آسیا رو نداره.زنده باد کاپیتان فرهاد مجیدی وزنده باد استقلال