کاربران خبرآنلاین ضمن استقبال از بسته جدید واحد مرکزی خبر با عنوان «صرفا جهت اطلاع» سوژه‌ها، مشکلات و نظرات خود را برای این برنامه در سایت خبرآنلاین ثبت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از انتشار خبری با عنوان «همه چیز درباره صرفا جهت اطلاع» در تاریخ 26شهریور و بعد از پخش یک ماهه این بخش خبری جدید و بدیع در سیما، کاربران اینترنتی با یک سرچ ساده به گزارش منتشر شده در خبرآنلاین می‌رسند و سفره دلشان را برای این گزارش باز می‌کنند.

اگرچه خبرآنلاین طبق رسالت خبری خود، نظرات قابل انتشار و برخی درددل‌ها و گلایه‌ها را منتشر کرده و می‌کند اما ضمن تماس با تهیه کننده این بخش خبری محبوب در سیما، انتقال برخی از این کامنت‌ها را نیز بر عهده گرفت و به مسئولان این بخش خبری گوشزد کرد علاوه بر بررسی روزانه سایت تازه راه‌اندازی شده این بسته خبری به این نشانی(http://serfan.iribnews.ir)، روزانه کامنت‌های جدید خبرآنلاین را نیز چک کند.

شایان ذکر است تا لحظه انتشار این گزارش، از مجموع نظرات ثبت شده(133) و ثبت نشده( بنا بر دلایلی همچون تکراری بودن، مغایرت با اصول اخلاقی و مصوبات قانون مطبوعات و یا اشاراتی بی ربط به مطلب منتشرشده) دو نکته بسیار جالب برداشت می‌شود؛ نخست ذوق و تعجب توامان مخاطبان تلویزیون از تولد چنین بخش خبری در سیما آن هم بعد از ماراتون انتخابات و اتفاقات پس از آن در کنار شائبه قوت‌یافته جانبداری رسانه ملی از یک طیف و جریان سیاسی بویژه دولت و دولتمردان؛ در ادامه بخش‌هایی از کامنت‌های کاربران خبرآنلاین را که علاوه بر «ذوق و تعجب» دو عنصر «امید و دلواپسی» را نیز توامان در خود جای داده، مطالعه بفرمایید:

* حاج علی: آقای دلاوری باتشکر از برنامه خوبتون،امابعد از سی وچند سال ..... بگذریم امیدوارم سوپاپ تخلیه شماواقعی باشه نه نمایشی...

* پری: با سلام به تمامی 20:30هاخسته نباشید. بابا ایول دارین...

* ابرام : سلام خسته نباشید اگه جمعتون نکنند عالیه!

* ایول: برنامه زیبایی داریدوارزش دیدن برای چندین باررادارد. وممنون که به سوتی ها می‌پردازید...

* بدون نام: داریم امیدوار میشیم در مورد یارانه ها هم نظرات مخالف را پخش کنید ما هرچه دیدیم در رسانه ملی همه موافق بودنند در صورتی که قضیه جور دیگریست و مردم هراسانند از این طرح...

* سحر : خیلی عالیه فقط سعی کنین سوژه تکراری نشون ندین. خیلی برنامه جالبی دارید .ممنون آقای دلاوری

* میاندواب: خیلی عالیه فقط حیف که نه دولت و نه مجلس گوشش به این حرفا نیست...

* افشین صفری: برنامه جذاب و خوبیه واقعاً دستتان درد نکنه رسانه آزاد را به نمایش گذاشتین برخلاف قول برخی ها که می گویند نترس و ادامه بده -مگه کسی حق داره کسی را به خاطر خبری اذیت کنه...

* امیر گلشن -زاهدان: سلام روش خوبیه کسی هم ناراحت نمیشه چیز جدید را همه میپسندند ادامه بدید و ما پشت سرتونیم از سو‍ژه یابها هم تقدیر میشود.

* علی: بسیار برنامه عالی و بی نقصی است صراحت به این حد غیر از مناظره ها جای دیگری تجربه نشده بود

* فریدی: باسلام. میشه گفت برنامه جالبی بوده البته تاکنون.ولی به آقای دلاوری بگویید خودش روآمده اعزام اجباری به کشورهای خارجی کند البته اگر شانس بیاورد میتواند مثل نجف زاده بره اروپا والا باید کشورهای آفریقایی روتحمل کند.

بنا براین گزارش، علاوه بر این نکته که برای رسانه ملی و جذب اعتماد حداکثری بسیار قابل تامل و البته قابل تقدیر است، نکته دیگری نیز از مجموع کامنت‌ها حاصل می‌شود و آن درخواست‌های متنوع مردمی برای بیان مشکلاتشان از این تریبون است، بخشی از کامنت‌ها و امیدهای ایجادشده برای انعکاس و پیگیری مطالبات ایشان، در ادامه درج شده است:

* س.ن: لطفا ازعدم افزایش حقوق کارکنان سازمان به اصطلاح مفرح تامین اجتماعی ازسال88تاکنون توروخدایه گزارش ازمسئولین بگیریدازبی پولی مردیم...

* ایرانی: کارکنان شورای حل اختلاف کار می کنند حقوق را کارکنان دادگستری می گیرن آخه می دونی می گن شورا افتخاریه اینو برا اعضا گفتن نه اونیکه تمام هفته را تمام وقت کار می کنه تورو خدا اینو به گوش مسئولین برسونین آخه ناسلامتی اینجا قوه عدلیه است میدونین اینو به خاطر حقوق نگفتم چون ماشاالله هزار ماشالله ما وضعمون خیلی توپه!(پول آژانس هم برای رفت وامد نداریم) فقط صرفا جهت اطلاع گفتم!

* بدون نام:  17آبان روز کشف اشعه ایکس و روز جهانی رادیولوژی می باشد خواهشمندم این روز را معرفی کنید بدبخت ما این رشته ای ها حتی یه اسم از ما نمی یارن شاید اصلا این رشته رو نمی شناسن...التماس می کنم این روز رو معرفی کنید شاید وزیر بهداشت و رییس جمهور یه فکری هم برای استخدام کردن ما بکند با تشکر. 

* بدون نام: تو رو خدا یه گزارش از شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویر احمد تهیه کنید . بابا ما چه گناهی کردیم دیر به دنیا اومدیم که پیمانکار باید حقوق ما رو بده . دولت میگه باید ادارات نیروها رو جذب کنن ، کوووووووووووووووووو؟

* گودرزی لیسانس ادبیات ازبروجرد: خیلی عالیه برنامتون میشه خواهش کنم این موضوع روتوی برنامتون عنوان کنید که حق ما اینقدرضایع نشه .آغازبه کارنیروهای استخدامی آموزش وپرورش دربروجرد نیروهای خرم آباد والشتردربروجرد کارخود را رسما آغازکردند(صرفاجهت اطلاع یابروجرد تحصیل کرده ندارد یا بروجردیها در امتحانات استخدامی قبول نمی‌شوند...)

* بدون نام : مگرمملکت حسینقلی خانی است که اکنون که مرکزمعاینه فنی خودروفعال است وبسیاری ازخودروسازان دنیا لامپ زنون فابریک برمحصولات خودنصب میکنند رئیس پلیس درخبری تهدید به توقیف خودروهای مذکورمیکند؟

* شهناز: سلام در مورد تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی سال89 از سازمان سنجش بپرسید، راستی سازمان سنجش هم سوژه زیاد داره اینکه چرا دو ماه مارو سر کار گذاشته تکمیل ظرفیت را اعلام نمی کنند ترم اول تمام شد اینها هنوز دارند فکر می کنند...

در مجموع ضمن آرزوی طول عمر با کیفیت برای بسته خبری «صرفا جهت اطلاع» امید است، امیدهای ایجاد شده برای انعکاس هنرمندانه و البته طنازانه ضعف‌ها و کاستی‌های موجود در سه قوه، در گذر زمان، رنگ تکرار و توصیه به خود نگیرد، و این بسته خبری همواره با نگاهی منتقدانه به مسائل پیرامونی بپردازد که جای چنین بخش‌هایی به شدت و به وضوح در رسانه ملی خالی است.

خبرآنلاین، همچنین از کاربران محترم خود که ما را امین خود دانستند و نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود را با ما در میان گذاشتند، صمیمانه تشکر می‌کند و امیدوار است توانسته باشد در راه انتقال این مطالب گام موثری برداشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 110211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی گ.پ IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
    0 0
    لطفا قبل از گذاشتن لینک ، خودتان یکبار رویش کلیک کنید ببینید کار میکنه یا نه !
  • بدون نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
    0 0
    من هم مثل بقیه هموطنان از این برنامه بسیار بی پرده خوشحالم اما ناخودآگاه یاد روزهای اول 20:30می افتم که همین حال و هوا رو داشت اما بعد از جذب مخاطب تبدیل به پایگاه رسواسازی منتقدان و حمایت از یک جناح خاص شد.
  • pحوا IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
    0 0
    به این وزیر آموزس و پرورش بگویید با با دمت گرم بیمه طلایی کردی 12هزار تومان دیدی کم اوردی برای جبران کمبود سریع بیمه خدمات درمان را 2برابر کردبی تازه سود هم بردی کسی صداش در نیامد
  • پری IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
    0 0
    تا جایی که میدونم با این نام فقط من تو این سایت کامنت میگذارم و هرگز چیزی به عنوان ایول 20:30ننوشتم !!و نخواهم نوشت چون این بخش خبری رو به خاطر مشکل زخم معده ام اصلا نمیتونم ببینم!!! و از وجود چنین بخشی در اون خبر هم نداشتم
  • بهمن57 IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
    0 0
    صداوسیمااراک سری به دومیدان امام وسردشت بزنند که 8 ماه است این دومیدان تخریب وکاری نکرده اند
  • بدون نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
    0 0
    امیدوارم روزی همکار شما بشم یا دنباله رو خط شما
  • شیرازی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
    0 0
    سلام ، لطفاً بابت مشکلات و مطالبات کارکنان صنايع مخابراتي راه دور ايران در شيراز گزارشي تهيه کنيد . چرا مسئولين و مقصران اصلي ورشکستگي اين شرکت بدون هيچگونه پيگرد قانوني به راحتي به امور روزمره خود مي پردازند .در حال حاضر سهامداران سابق اين صنايع رو به تعطيلي و انحلال به عنوان مشاوران هيات مديره بانک جديدالتاسيس تات مشغول به فعاليت مي باشند بدون آنکه از طرف مقامات ، تحت پيگرد قانوني باشند .
  • مینا IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
    0 0
    خیلی برنامه تون جالببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببه خیلی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه اگه بتونید در هفته چند بار نشون بدید خیلی خمب می شد.
  • سحر IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۲
    0 0
    سلام. دستتون درد نکنه .فقط آقای دلاوری مواظب خودتون باشین .
  • یالغوز IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام. سحرنوشته بوددلاوری مواظب خودت باش!!!!!! دلاوری که مواظبت نمی خواد!!!!!! سحر خانم شمامواظب باش سوتی ندی!!!!!!!!!
  • شکوه IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
    0 0
    ممنون توروخدا به داد ما دانشجویان کارشناسی ارشد نوبت دوم برسید چرا تخفیف شهریه دانشخویی برای دانشجویان ممتاز شامل نمیشه؟ چرا کسی به داده ما نمیرسه؟
  • الناز IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
    0 0
    درمورد شهریه مدارس دولتی که بدون واریز شهریه ثبت نام نمی کنندو دانش آموز را در سر جلسه امتحان به خاطر واریز نکردن شهریه توبیخ می کنندلطفاگزارشی تهیه شود.
  • الناز IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
    0 0
    درمورد شهریه مدارس دولتی که بدون واریز شهریه ثبت نام نمی کنندو دانش آموز را در سر جلسه امتحان به خاطر واریز نکردن شهریه توبیخ می کنندلطفاگزارشی تهیه شود.
  • م ه IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۴
    0 0
    چرا در مورد موسیقی وپخش نشدنش ونشون ندادن ساز از صداو سیما سکوت کرده اید ؟ تا کی باید منتظر بمونیم ؟ باور کنین فحشای موجود در جامعه از بها ندادن به فرهنگه کسی که فرهنگ خودشو ندونه معلومه که باید از سر 4راها جمعش کرد بابا از سیاست خسته شدیم حیفه تمدن موسیقی که ما داریم خاک بخوره
  • مریم IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
    0 0
    خیلییییییی باحالید.بخصوص امشب که راجع به فیلم ستایش و... بود.امیدوارم جمعتون نکنند
  • بدون نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
    0 0
    با عرض سلام وخسته نباشید از برنامه خوب شمادر صورت امکان گزارشی از پرداخت حقوق بی حساب کتاب بازیکنان تیم فوتبال در کشور تهیه نمائید تا همه بدانند چقدر از پول بیت المال حیف و میل میشود شاید کمی نماینده های محترم ماهم کمی به فکر این معضل بکنند
  • دوستار دولت خدمتگذار IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
    0 0
    با سلام و خسته نباشيد به نظر من بهتر است علاوه بر همه انتقاد ها واقعا پيشرفتها و كارهاي اجرائي انجام شده را هم به مردم بگوئيم تا مردم نظر منفي در مورد دولت و شخصيت ها و دين مان پيدا نكنند با تشكر
  • سمیرا ازرشت IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام به آقادلاوری عزیزلطیفه سنگ قبر خانم آقای دکتر واقعیت بودیاواقعالطیفه بود.دمتون گرم به خاطربرنامه ی توپتون
  • بابك ايلام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
    0 0
    آقاي دلاوري انقدر ما ايلاميا گفتيم محروميم و شنيديم محروميم پدرمون در اومد راستش يه مدت به جازبه هاي استانمون فكر كردم ومقايسه شون كردم با جاهاي ديگه دنيا نتيجه اين شد كه اگه ايلام هرجاي دنيا بجز ايران بود شهرت جهاني داشت بابا به چه زبوني بگيم ما هم آدميم آقايون سياست مدار چرا آسايش رو از مردم صلب كرديد؟ كه به خواسته هاتون برسيد؟تحريم فقط به ضرر ما تموم ميشه ...
  • asal A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
    0 0
    با سلام برنامه جالبی هست کاش در مورد قول و قرارایی که مسئولین و نماینده های وزیرها در سفر های استانی میدهند هم صرفا جهت اطلاعی پخش میشد آخه کسی بعدا به پیگیری ما جواب نمیده مثلا همین سفر اخیر به یزد گفتند بعد 20 روز جواب میدهند با کد رهگیری ولی دوباره مارو به کسایی پاس دادند که قبل از اومدن نماینده خودمون پیششون رفتیم و جواب سر بالا بهمون دادند
  • z,esfahan IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
    0 0
    salam baba tahavvol baba taghieer dametoon garm aghae delavarei barnamatoon alei makhsoosan on ghesmataie ahmadi nejhadish...
  • بدون نام IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    آقا این قراردادای کارکنان شرکتی شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو مثل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ، چی شد؟؟؟ لطفا پیگیری کنید
  • مهران IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
    0 0
    سلام اقای دلاوری / برنامه شما عالی است امیدوارم شماروهم مثل کامران نجف زاده نفرستند فرانسه
  • غلامرض از کرج IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
    0 0
    اقای دلاوری خلی کار شما درسته تو این عرصه ترس ووحشت دل وجرات خوبی داری مواظب باش نفرستنت تانزانیا
  • رسول IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    0 0
    باسلام درموردمانيروهاي قراردادمعين ادارات دولتي بگوييدكه چرافكري به حال مانمي كننددراداره همراه نيروهاي رسمي كارمي كنيم ولي كمك رفاهي اضافه كاريهاي آنچناني هزينه اياب وذهاب و...شامل نيروهاي رسمي مافقط كاروكاروكارحرف هم كه بزنيم بيرونمان مي كنندامنيت شغلي نداريم ازدولت عدالت محوربخواهيدكه ماراپيماني كنندوازشمامي خواهيم كه گزارشي ازادارات دولتي بگيريدتامتوجه بشونددرهراداره چندنفرنيروي قراردادي درحال كاركردن هستند.
  • خانم صادقي.بهاران اصفهان IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام.يك گله از فيلمسازان و كارگردانان عزيز داشتم.ما يك كشور اسلامي هستيم به اندازه كافي توصيه و سفارش اخلاقي داريم كه احتياجي به برنامه هايي مثل كليداسرار نداريم اين همه موضوع براي فيلم و اين همه هنرمند و فيلمساز چرا وقتي فيلمي ساخته ميشه فقط گير ميدن به بحث عشق و عاشقي و عالم برزخ حتما امسالم همه فيلمها ماه رمضان ميشه برزخ و قيامت؟؟ اينهمه روشنفكر چرا اينهمه كار تكراري؟؟؟تو رو خدا بس كنيد حتما در زمينه فيلم و تلويزيون هم بايدتحريم بشيم تا به فكر بيفتيد؟؟؟