وزیر امور خارجه گفت:‌یاد کردان ،یاد همه خوبی ها ،مروت و مردانگی است.

به گزارش ایرنا، 'منوچهر متکی' در چهارمین همایش 'ساروی های مقیم تهران' تحت عنوان 'یاد یار مهربان ' که به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم 'علی کردان' برگزار شد ،گفت :‌ مرحوم کردان چه در کسوت فرمانداری و چه در کسوت وزارت کشور ،همیشه استوار ، با استقامت و با صلابت بود.

وی گفت :‌ وقتی با او صحبت می کردی ،از نوعی تیزبینی در تحلیل مسایل ، خوب دیدن و خوب تشخیص دادن و نگاه کلان در حوزه اجرایی و ابعاد انسانی برخوردار بود و همیشه خود را بدهکار نظام و مردم می دانست.

متکی اظهار داشت :‌ مرحوم کردان در چشمه سار ولایت و سایه سار ولایت ذوب شده بود و در تمام نشیب و فرازهای سیاسی همیشه استوار و ثابت قدم بود.

وزیر خارجه در پایان گفت :‌ به روح بلند او دورد می فرستیم و از خداوند متعال خواهانیم که در مسیر مشترکمان در مسیر پیشرفت و مسیر عدالت ،ما را ثابت قدم بدارد تا بتوانیم خدمت گذار این ملت بزرگ باشیم.

استاندار مازندران نیز در این مراسم ، کردان را نمونه ای از انسان با مروت دانست که عنصر مروت در لحظه لحظه 28 سال خدمت او دیده می شد.

'علی اکبر طاهایی' افزود: خود مرحوم کردان باور داشت که باید انسان های باقدر و منزلت را قدر دانست و از آنان تقدیر شایسته به عمل آورد.

وی اظهار داشت :‌ در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد به استعدادها بها داده شد و یکی از این استعدادها مرحوم علی کردان بود که به سبب توانمندی هایش او را به عنوان وزیر کشور به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 110299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
    1 0
    عجب....