تیم امارات با برتری در ثانیه‌های پایانی مقابل کره جنوبی در دیدار نیمه نهایی، حریف ژاپن در فینال مسابقات فوتبال شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی گوانگ‌ژو شد.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال بازیهای آسیایی گوانگجو عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه "تیان هی" شهر گوانگجو چین و به قضاوت "بن ویلیامز" داور استرالیایی برگزار شد که این دیدار در پایان با گل دقیقه 2+120 "احمد علی العبری "به سود تیم امارات به پایان رسید.

در این دیدار دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل دست یافتند تا دو وقت اضافه 15 دقیقه تکلیف دومین تیم فینالیست را مشخص کند. دو تیم در 15 دقیقه اول نیز به تساوی دست یافتند ولی تیم امارات در دقایق پایانی وقت های اضافه دوم موفق شد گل برتری این دیدار را وارد دروازه کره جنوبی شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم ژاپن با برتری 2 بر 1 مقابل ایران به دیدار فینال صعود کرد. به این ترتیب روز پنج شنبه 4 آذر دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات فوتبال برگزار خواهد شد و ابتدا از ساعت 11 (به وقت تهران) تیم های ایران و کره جنوبی برای مقام سوم با مصاف یکدیگر خواهند رفت و در دومین دیدار از ساعت  14 تیم های امارات و ژاپن برای مدال طلای فوتبال با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 110657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =