احسان حدادی معتقد است دو و میدانی ما زمانی پویا می شود که برای تماشای فینال های این رشته هم جمعیتی مثل چین به تماشایش بیایند.

او پس از کسب قهرمانی آسیا در رشته پرتاب دیسک و شکستن رکورد آسیایی گفت:« راستش این قدر هوا خوب بود که فکر می کردم پرتابم خیلی بیشتر از این ها می رود اما نمی دانم چرا نتوانستم به رکورد 68 تا 69 متر برسم. »

احسان که پس از مدت ها توانست رکوردش را به رکوردهای پیش از المپیکش نزدیک کند گفت:« تقریبا امروز پرتاب هایم بد نبود . پرتاب دیسک در چنین شرایطی واقعا بی نظیر است. راستش پرتابم امروز نزدیک به رکوردهایم در فصل بهار بود. اصلا امروز همه چیز دست به دست هم داد که پرتاب خوبی داشته باشم.»

او درباره رسیدن به مدال طلا در برابر چشمان 60 هزار تماشاگر ورزشگاه آوتی گفت:« واقعا وقتی در این شرایط مسابقه می دهی از جو استادیوم دست و پایت به لرزه می افتد. این قدر هیجان انگیز است که با ریتم تشویق ها می خواهی تکنو بزنی! من عاشق پرتاب در این وضعیت هستم. قبلا هم تجربه اش را داشته ام و امروز هم واقعها برایم لذت بخش بود. راستش امیدوارم روزی در ایران هم دو و میدانی این قدر تماشاگر داشته باشد تا بتوانیم بگوییم مهمترین رشته ورزشی کشورمان به پویایی رسیده است.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 110915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۴
    0 0
    حدادی دوست داریم .چون بدون چاپلوسی به همچی میرسی
  • mohsen IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۴
    0 0
    afarin