یک کارشناس آمریکایی تصریح کرد آمریکا واقعیتهای مربوط به شبه جزیره کره را تحریف می کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، سارا فلاندرز رئیس مرکز تحقیقات موسوم به اقدام بین المللی در نیویورک گفت:"اقدام آمریکا و کره جنوبی در برپایی رزمایش نظامی مشترک در ابهای خاور دور چیزی فراتر از یک تمرین نظامی است.

این اقدامی تحریک کننده از جانب آمریکا و کره جنوبی است.حدود هفتاد هزار نیروی نظامی کره جنوبی در این رزمایش مشترک با نیروهای آمریکایی شرکت می کنند که عملیاتی شبیه تهاجم به کره شمالی در آن اجرا می شود.
در این رزمایش و رزمایشهای قبلی کره جنوبی به شلیک گلوله های توپ خود به سمت کره شمالی مبادرت می کند.پیونگ یانگ بارها درباره اینگونه اقدامات کره جنوبی و رزمایشهای نظامی ان هشدار داده است.

در شش سال گذشته، همه رزمایشهای نظامی کره جنوبی با هماهنگی و همکاری آمریکا بوده است.بنابراین می‌توان گفت این اقدام کره جنوبی و امریکا برای کره شمالی تحریک کننده است.
رسانه‌های آمریکا کاملا واقعیتها را تحریف می کنند زیرا گفته می‌شود کره شمالی با شلیک گلوله‌های توپ خود به اقدامی تحریک آمیز مبادرت کرده است." این کارشناس آمریکایی در ادامه افزود:" آمریکا با اعزام ناو هواپیمابر جرج واشنگتن دهها فروند هواپیمای جت شکاری و زیردریایی‌ها و سکوهای موشک‌انداز خودش را در مجاورت چین و در دریای زرد مستقر می کند.بخشی از دریای زرد جزء آبهای سرزمینی چین به شمار می رود.با این اوصاف می بینیم این اقدام نظامی آمریکا و کره جنوبی برای چین نیز تحریک کننده به شمار می رود.

درحالی آمریکا در این رزمایش نظامی شرکت می کند که آمریکا تا چندی پیش مطالب دیگری را در این زمینه بیان می کرد.رئیس جمهور جدید کره جنوبی با تکیه بر سیاستهای جنگی و تشدید تهدیدها و تحریمها بر کره شمالی به قدرت رسید.این درحالی است که رئیس جمهور قبلی کره جنوبی ، سیاستی آرامتر و صلح آمیزتر را مدنظر داشت."

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 111258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۲۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
    0 0
    امروز خبر گزاری ها گزارش دادند که کره جنوبی سلاحهای سنگین خود رادر مناطق مسکونی پنهان کرده و با استفاده از پوشش مردم( گوشت دم توپ) به گلوله باران منطق آبی کره شمالی پرداخته است.