مطابق بررسی انجام گرفته توسط مدیریت امور فناوری اطلاعات بانک تجارت در تاریخ مورد اشاره در گزارش (ششم آذرماه 1389) هیچگونه مشکل و اختلال مهم و غیرعادی در ارائه خدمات دستگاههای خودپرداز بانک تجارت مشاهده نشده و موارد شکایات انعکاسیافته توسط مرکز ارتباط با مشتریان بانک نیز در این خصوص بسیار ناچیز (3 مورد) بوده است. علیایحال با عنایت به تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته و افزایش چشمگیر میزان وجوه دریافتی از دستگاههای خودپرداز توسط مردم، احتمال بروز اختلال صرفاً به دلیل کمبود نقدینگی در ساعات اولیه روز شنبه برای دستگاههای خودپرداز کلیه بانکها وجود داشته که این مشکل نیز با توجه به سامانه کنترل شبانهروزی دستگاههای خودپرداز در بانک تجارت بهسرعت برطرف میشود. کلیه هموطنان عزیز میتوانند هرگونه مشکل در دریافت خدمات الکترونیک بانک تجارت را بلافاصله از طریق مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره تماس 1554 پیگیری نمایند.
از رسانههای نوگرا، متعهد و فاخر چون «خبرآنلاین» که عرصه اطلاعرسانی و آگاهسازی در کشور را متحول نمودهاند این انتظار وجود دارد پیش از درج چنین مطالبی که شخصیت حرفهای نهادهای خدمترسان به مردم را مورد هجمه قرار میدهد، موضوع را از طریق واحدهای روابطعمومی صحتسنجی نمایند. امید است حسنتوجه ارباب رسانه به این مهم فضایی را ایجاد نماید که بزرگنمایی اختلالات و اشتباهات جزئی در فرآیندهای خدمترسانی، موجبات ایجاد بدگمانی نسبت به خدمتگزاران مردم بهویژه در شبکه بانکی کشور را فراهم نیاورد.
نظر شما