به گزارش فارس:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: محدودیت زوج و فرد در تمام سطح شهر تهران و برای خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک نیز اعمال می‌شود.

سردار حسین رحیمی گفت: با تصویب هیئت دولت طرح تردد خودروها بصورت زوج و فرد از امروز در شهر تهران اعمال می‌شود. با اجرای این طرح روز دوشنبه فقط خودروهایی مجاز به تردد هستند که آخرین شماره سمت راست آنها زوج باشد.

وی اظهار داشت: محدودیت زوج و فرد برای خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک هم اعمال می‌شود. سرویس مدارس، خودروهای امدادی و سرویس ادارات از این طرح مستثنی هستند.

سردار رحیمی افزود: این طرح تا اطلاع ثانوی و حتی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه که تعطیل اعلام شده است با جدیت اجرا می‌شود اما روز جمعه اعمال نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: مأموران مستقر در شهر و گشت‌های موتوری و خودروهای راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.

وی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی از تردد خودروهای دولتی فاقد معاینه فنی و همچنین خودروها و موتورسیکلت های دودزا جلوگیری می‌کند، طی 2 روز گذشته 1850 دستگاه خودرو دودزا و 1620 دستگاه موتورسیکلت دودزا توقیف شدند./201/ص

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 111944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =